Kategorie produktów

Wypatrując nowości...

Piątek, 31 maja 2019 HURT & DETAL Nr 05/159. Maj 2019
Jednym z naszych stałych klientów jest pewien pan, który przychodzi do nas codziennie. I ma dość specyficzny rytuał. A mianowicie – staje przed ladą z wędlinami i przez pół godziny przygląda się wszystkim produktom po kolei zastanawiając się co wybrać. Z racji regularnych wizyt doskonale zna naszą ofertę, a w rozmowach z nami zostaje zapewniony, że żaden nowy asortyment nie pojawił się w ostatnim czasie w sprzedaży. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że spędzenie tych dwóch kwadransów przed szybą lady kończy się zawsze tym samym – zakupem wątróbki. Jest to jeden z przykładów zabawnych rytuałów naszych klientów. Jednak patrząc ogólniej na sposób w jaki mężczyźni robią zakupy, muszę przyznać, że uległ on znacznej zmianie. Panowie nie przychodzą wyłącznie z polecenia żon, wyposażeni w magiczne kartki z listą zakupów, tylko coraz częściej sami je planują, robią i przynoszą do domu. Widać duże partnerstwo i chęć dzielenia się obowiązkami. Zakupy przestały być domeną kobiet, a coraz częściej stają się jednym z zadań należących do mężczyzn.
Maria Trojcewicz
Ekspedientka w sklepie w Łodzi



tagi: rozmowy niefiltrowane , sprzedaż , handel ,