Klientów mamy bardzo różnych. Czasami mężczyzna nie potrafi odróżnić koperku od pora. Mylą im się nazwy. Jednak są też tacy, którzy orientują się bardziej od kobiet. To też zależy od tego jaką rolę pełnią w domu. Czasami kobiety mają większą trudność w dokonywaniu zakupów niż mężczyźni. Powiedziałabym nawet, że u nas jest przewaga mężczyzn wśród klientów. I wcale nie jest tak, że zazwyczaj wybierają podstawowe towary. Są to również kompletne zakupy wszystkich produktów dla całej rodziny. Poza tym podejrzewamy, że żony nie lubią robić śniadań mężom. Sporo panów w porannych godzinach dokonuje zakupów u nas na szybkie śniadanie. Kupują wędlinę na plasterki. Podejrzewamy, że kobiety chcą usamodzielnić mężczyzn, żeby radzili sobie w każdej sytuacji.
Urszula Piotrowska Kierowniczka sklepu w Warszawie
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.