Smak i jakość serów kremowych Hochland sprawdzają się zawsze! Nowa kampania Hochland z udziałem Anny Guzik.
Środa, 29 maja 2019
Startuje nowa kampania serów kremowych Hochland. Motywem przewodnim kampanii jest kulinarne zastosowanie serów kremowych Hochland, z którymi można przyrządzić wiele kreatywnych dań. W projekcie udział wzięła miłośniczka dobrego smaku - Anna Guzik, która po raz kolejny promuje sery kremowe Hochland, tym razem odkrywając ich kulinarne oblicze.
W tegorocznej odsłonie kampanii Ania Guzik odkrywa szeroki wachlarz kulinarnych zastosowań serów Hochland. To właśnie one nadają każdej potrawie aksamitną konsystencję i uwielbiany, serowy smak. Można je wykorzystać jako składnik farszu, dodatek do zup, sosów czy sałatek lub stworzyć zupełnie nowe przekąski – tak proste i pyszne! Sery kremowe Hochland inspirują do przygotowania wielu wyjątkowych dań, o czym przekonamy się podczas kolejnych odsłon kampanii z hasłem przewodnim: „Ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano dwa filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland. Pierwszy z nich nawiązuje do inspiracji Hochland na rodzinny obiad, a drugi – do przygotowania oryginalnych przekąsek i przystawek na wieczorne spotkania ze znajomymi.
W ramach nowej kampanii zaplanowano zarówno spoty reklamowe w telewizji, jak i kampanię video online, kampanię banerową oraz kampanię w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami i kreatywnymi przepisami. Hochland po raz kolejny podejmie też współpracę z wybranymi Influencerami i blogerami.
Poza kampanią z Anią Guzik, kontynuujemy również współpracę z Damianem Kordasem, który promuje nowoczesne kulinarne zastosowanie serów kremowych. Przepisy kulinarne Damiana, co miesiąc pojawiają się na jego kanale YouTube. W tym sezonie o kulinarnych zastosowaniach serów kremowych Hochland będziemy mówić jeszcze więcej i jeszcze szerzej – zarówno w telewizji, jak i digitalu. – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD, zakup mediów koordynuje Value media. Działania public relations prowadzi agencja Quality Public Relations.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.