Z rynku FMCG

Hochland wspiera Słodką Polskę

Poniedziałek, 20 maja 2019
Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci z Cukrzycą w piłce nożnej. Została powołana do życia jesienią 2018 roku. Oficjalnie działa pod skrzydłami Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą w Warszawie. Hochland wspiera Słodką Polskę, ogólnopolską reprezentację, rocznik młodszy 2008-2010.
Drużynę tworzą chłopcy z roczników 2008-2010. Wszyscy oczywiście grają w piłkę - większość wyczynowo. To zawodnicy m.in. Avii Świdnik, Wisły Kraków, Warty Poznań, Escoli, Akademii Piłkarskiej Reissa czy Sucharów Suchy Las. Reprezentacja zagrała dotąd siedmiokrotnie, tylko raz schodząc pokonana z boiska. Celem jest oczywiście mecz międzynarodowy. Prowadzone są pierwsze rozmowy z przedstawicielami podobnych zespołów z Anglii, Włoch czy Holandii. Ale cel najważniejszy - to pokazanie rówieśnikom chorym na cukrzycę typu 1 (w samej Wielkopolsce jest ich ok. 1500), że choroba choć paskudna i nieuleczalna - nie stanowi przeszkody do grania na naprawdę wysokim poziomie. 

Chłopcy mają świadomość, że informacje o ich grze odbijają się szerokim echem w cukrzycowym środowisku. I grają fantastycznie.

Najbliższe spotkanie będzie miało miejsce w Warszawie, gdzie w czerwcu drużyna zagra mecz pokazowy z jedną ze stołecznych drużyn. W tym czasie odbywać się będą Mistrzostwa Polski Dzieci z Cukrzycą na otwartych boiskach.
 
Środowisko diabetyków jest ogromne, w Polsce zbliżamy się do dwóch milionów. A te dzieciaki są naprawdę wyjątkowe i pokazują, że ta choroba nie stanowi przeszkody do grania na naprawdę wysokim poziomie. A każdy sportowiec lubi serek, ale jeszcze bardziej lubi go spalać! Kiedy tylko pojawia się temat meczu, wszystkie myśli skupiają się na tym, żeby zebrać zespół i zagrać w piłkę. Sport uczy konsekwencji! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.  
 

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.



tagi: Hochland , Słodka Polska , Fundacja dla Dzieci z Cukrzycą w Warszawie ,