Do zdobycia niezbędnik małego odkrywcy
Bohater marki – Danonek – od wielu lat towarzyszy maluchom, łącząc zabawę z nauką o zdrowym żywieniu, troską o środowisko naturalne oraz rozbudzając ciekawość dzieci. Teraz, aby codzienne przygody i zmagania były jeszcze bardziej ekscytujące, Danonki zapraszają do udziału w wiosennej loterii, w której co 5 minut można wygrać prawdziwy niezbędnik małego odkrywcy – hulajnogi marki MINI-MICRO, plecaki z kolcami, kolorowe kaski oraz rowerowe dzwonki.
Niespodzianek nigdy dość! Wspólna akcja z siecią Biedronka
Dzieci głodne są przygód, wyzwań i dobrej zabawy, dlatego wiosenną loterię uzupełnia akcja prowadzona wraz z siecią sklepów Biedronka. „Danonkowa Księga Przygód” to projekt dedykowany zarówno dzieciom, jak i rodzicom, zachęcający do wspólnego przebywania na świeżym powietrzu. W 7 Księgach, publikowanych w kolejnych tygodniach akcji, znajdują się pomysły na rozwijające gry i kreatywne zadania przygotowane we współpracy z psychologiem. Zabawy pozwolą zdobyć dzieciakom odznaki małych bohaterów, artystów, sportowców itp. Każdy tydzień akcji będzie poświęcony innym aktywnościom, rozwijając dziecięcą ciekawość, sprawność fizyczną, kreatywność oraz empatię.
Loteria Danonki 2019
Strona loterii konkursowej Danonki, w której można wygrać ponad 5000 nagród, w tym hulajnogi, kaski, plecaki i dzwonki
- Wiosenne akcje promocyjne, prowadzone przez Danonki, to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy dbają o aktywny rozwój swoich pociech. Wierzymy, że kampania spotka się z pozytywnym odbiorem naszych konsumentów – dodaje kierownik marki Ewa Jakuć.
Za koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland, zaś nad kreatywną realizacją „Danonkowych Ksiąg Przygód” czuwa agencja Kamikaze. Działania public relations prowadzone są przez firmę Danone.