Hilton rezygnuje z jaj klatkowych na całym świecie
Poniedziałek, 13 maja 2019
Zaledwie jeden dzień po rozpoczęciu globalnej kampanii Fundacji Alberta Schweitzera, sieć hoteli ogłosiła, że zrezygnuje z używania jaj klatkowych we wszystkich swoich placówkach na całym świecie. Fundacja prowadziła tę kampanię wraz z 63 międzynarodowymi organizacjami działającymi na rzecz poprawy dobrostanu zwierząt hodowlanych.
Hilton podjął oficjalne zobowiązanie do przejścia na jaja z alternatywnych systemów hodowli do 2025 roku. Termin ten może się wydawać odległy, ale jest realny do spełnienia: w wielu krajach świata nadal trudno jest pozyskać jaja i produkty jajeczne niepochodzące z chowu klatkowego.
Z ponad 5 600 hotelami w 113 krajach, Hilton jest jedną z największych sieci hoteli na świecie. Do tej pory firma deklarowała przejście na jaja bezklatkowe jedynie w kilku swoich markach w 19 krajach. Opublikowane zobowiązanie obejmuje teraz wszystkie marki należące do sieci Hilton oraz wszystkie kraje, w których firma prowadzi działalność.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni, że firma Hilton tak szybko zareagowała na naszą kampanię i przedstawiła jasny i wiążący termin wycofania jaj z hodowli klatkowych we wszystkich swoich placówkach na całym świecie", mówi Karolina Skowron, dyrektorka Fundacji Alberta Schweitzera. Hilton jest kolejną międzynarodową siecią, obok hoteli Marriott, Hyatt i InterContinental, które zobowiązały się do globalnej rezygnacji z jaj klatkowych. "Podczas gdy Hilton daje dobry przykład, nadal czekamy na odpowiedź od Best Western Hotels", dodaje Skowron.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.