Przetarg będzie dotyczył przyszłorocznej współpracy i obejmował swoim zakresem całość mediów. Prawdopodobny termin briefingu agencji to druga połowa sierpnia br.
Grupa Żywiec nie ujawniła jeszcze, które firmy otrzymają zaproszenie do udziału w przetargu. W zakresie jego obsługi audytorskiej Grupa Żywiec podjęła współpracę z Instytutem Audytu Mediowego. Dotychczasowymi partnerami mediowymi Grupy Żywiec są Media Concept (outdoor) i ZenithOptimedia (pozostałe media), z którymi firma współpracuje od ponad 5 lat.
TM
tagi: Grupa Żywiec ,
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Firma Dan Cake Polonia zorganizowała pomoc dla powodzian –...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...