„Pora na lody Koral” towarzyszy Polakom już od 40 lat. PPL Koral – największy producent lodów w Polsce oraz marka Koral obchodzą w tym roku 40-lecie na polskim rynku. Producent będzie świętował je hucznie razem ze swoimi fanami, dla których przygotował niespodziankę - „Zalodowaną Loterię”.
Udział w zabawie polega na codziennym sprawdzaniu na stronie zalodowanaloteria.pl prezentowanej danego dnia szczęśliwej daty urodzenia. Jeśli wylosowana data to dzień urodzenia uczestnika lub jego dziecka należy wypełnić formularz, następnie kupić produkt marki Koral i zachować paragon. Osoby, które spełnią kryteria regulaminowe wezmą udział w losowaniu cennych nagród. W akcji mogą brać udział dorośli i dzieci powyżej 7 roku życia. Zgłoszeń będzie można dokonywać za pośrednictwem 3 kanałów: Landing Page akcji pod adresem
www.zalodowanaloteria.pl – a także za pomocą dedykowanej aplikacji „ZALODOWANI 2019" na urządzenia mobilne oraz chatbota w Messengerze na Facebooku. Akcja potrwa 9 tygodni, od 29 kwietnia do 28 czerwca 2019 roku. W loterii odbędzie się łącznie 56 losowań nagród, z czego 45 losowań codziennych, 9 losowań nagród tygodniowych, 1 losowanie nagród finałowych oraz 1 losowanie nagród specjalnych. W codziennych losowaniach rozdanych zostanie ponad 500 nagród o łącznej wartości ponad 200 tys. zł!
Za organizację, obsługę prawno-administracyjną oraz kreację i komunikację odpowiada agencja Veneo.