Pierwszym etapem jest start odświeżonej strony internetowej http://www.akuku.net/. Strona składa się z portalu, na którym odbywa się konkurs: „Wbij się w nadzienie" - za pomocą kamery internetowej lub poprzez wgranie zdjęcia z pliku jest możliwość zrobienia swojej (i nie tylko) żelokarykatury. Do wygrania są cenne nagrody.
Na portalu dostępna jest także ŻELOzone, gdzie w wolnej chwili można zagrać i „strzelić sobie żela", zapoznać się z profilem żelków, przeczytać na blogu o ich przygodach, zagłosować w sondzie oraz nabrać apetytu na wszystkie smaki na podstronie „produkty". Równocześnie ze stroną internetową ruszyła kampania wirusowa i PR.
Reklama telewizyjna ruszyła 3 sierpnia i potrwa do 23 sierpnia. W sumie zostanie wyemitowanych pięć wersji spotów o długości 15 sekund. Dodatkowo zaplanowana jest kampania banerowa w Internecie. Wszystkie prowadzone działania łączy tematyka absurdu, zabawy i humoru.
Kampanii towarzyszą działania BTL. W wybranych punktach sprzedaży wystawione są POSy oraz dodatkowe ekspozycje produktowe. Za kreację i design kampanii odpowiedzialna jest agencja WORK-ROOM, natomiast strona internetowa powstała we współpracy WORK-ROOM z DOT360. Planowanie i zakup mediów powierzono Universal McCann. Za działania public relations odpowiada agencja
Fleishman-Hillard.
(maj)
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...