Aplikacja dostępna jest na rynku niespełna 3 miesiące i zyskuje coraz więcej użytkowników jak i również uznanie w branży wyposażenia obiektów handlowych. To unikalne rozwiązanie, adresowane do detalistów, wprowadził, czołowy producent wyposażenia sklepowego i dostawca rozwiązań dla branży retail - firma MAGO.
Teraz, dzięki pierwszej na świecie aplikacji Mago AR Shopfitting, detaliści mogą optymalnie zagospodarować przestrzeń na sali sprzedaży.
„Od ponad 30 lat nadrzędnym celem MAGO jest koncentracja na kliencie i jego potrzebach – skupiamy się na optymalnych, kompleksowych rozwiązaniach problemów z jakim borykają się na co dzień właściciele sklepów. Na rynku wyróżniamy się niestandardowymi pomysłami, elastycznością, jak również przewagą technologiczną. Dlatego jako jedyna firma na świecie z naszej branży przygotowaliśmy klientom narzędzie w postaci APLIKACJI MAGO AR na smartfony i tablety”, podkreśla Dawid Marczak – Creative Team Manager w MAGO.
Aplikacja jest prosta i przyjazna dla użytkownika. Intuicyjna nawigacja nawet niezbyt doświadczonym osobom pozwoli w kilka chwil zabrać się za projektowanie wnętrza sklepu. Po wyborze konkretnego mebla można go dowolnie obrócić, obejrzeć z każdej strony, zwiększyć lub zmniejszyć i dopasować do sprzętów stojących obok. Aplikacja pozwala też wygenerować obraz bardziej rzeczywisty niż najwierniejszy model, ponieważ wszystkie bryły mebli są w skali 1:1. Twórcy aplikacji przygotowali gotowe rozwiązania z podziałem na branże: spożywczą, DIY, ogród, są też boksy kasowe – zarówno radycyjne, jak i samoobsługowe oraz stojaki i stoły promocyjne. Każdy produkt jest opisany, a za pośrednictwem plikacji można poprosić o więcej informacji. Aplikacja pozwala również zestawiać ze sobą różne typy mebli a nawet ustawiać na nich wirtualne towary. Wszystko po to, aby dobrać mebel idealny.
Aplikacja MAGO AR nie jest jedynym projektem, który opiera się na wykorzystaniu grafiki 3D w MAGO – „Już niedługo oddamy w ręce naszych klientów kolejne narzędzia wykorzystujące modele 3D w projektowaniu przestrzeni sklepowej. Największą satysfakcją jest dla nas zadowolony klient, a rosnąca liczba użytkowników aplikacji i ich pozytywne opinie o naszym produkcie są motorem do tworzenia kolejnych innowacyjnych rozwiązań”, dodaje Dawid Marczak.
Aplikację MAGO AR można pobrać zarówno z Google Play jak i z Apple App Store.
Poniżej przedstawiamy krótki filmik obrazujący możliwości aranżacji przestrzeni sklepowej, jakie umożliwia technologia rozszerzonej rzeczywistości zastosowana w aplikacji MAGO AR.
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...