Zakupy dokonywane przez kobiety różnią się pod względem czasu dokonywania wyboru. Mężczyzna przychodzi do sklepu po konkretny produkt. Zazwyczaj są to towary, które ma zapisane na kartce. Nie wodzi oczami po półkach i nie wyszukuje dodatkowych zakupów. W wielu przypadkach, kiedy mężczyzna przychodzi po zakupy, mając na liście np. mleko, chleb, bułki, kupuje te produkty i wychodzi. Panie natomiast spacerują po sklepie i sięgają po kolejne artykuły w myśl zasady, że z pewnością się to przyda. Jeśli kobieta przychodzi po jedną rzecz do sklepu, wraca z zakupów z pełną torbą. Panie są zdecydowanie bardziej wymagającymi klientkami. To one zazwyczaj prowadzą gospodarstwo domowe i mają większe potrzeby, zazwyczaj kupują też na zapas. Kobieta wychodzi z założenia, że rezerwa w domu być musi i dba o dostępność produktów za innych domowników.
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.