Uważam, że kobieta wie czego szuka w sklepie. I właśnie przez to, że wie czego i gdzie szuka – sprawia wrażenie osoby niezdecydowanej. A jest wręcz przeciwnie. Czasem wrzuci do koszyka pewien produkt, ale jeżeli za chwilę na innej półce znajdzie jego zamiennik – który będzie jej bardziej odpowiadał i składem i ceną to jest w stanie go zamienić – i to nawet wiele razy. I jest to moim zdaniem bardzo profesjonalne podejście do zakupów. Kobieta to klient świadomy, wymagający i doskonale wiedzący czego chce i czego potrzebuje. To klient przede wszystkim odpowiedzialny. A każdy sklep kusi – różnorodnością produktów, dodatkową eskpozycją, wystawką. Kobieta to zupełnie inny klient niż mężczyzna, który jeżeli już raz dokona wyboru i wrzuci do koszyka dany produkt – już nie zastanawia się nad jego zmianą.
Grzegorz Zawadzki Regionalny Kierownik Operacyjny Stokrotki w Radomiu
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.