Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. Również kot Mleczysław wraz z Mleczną Kitą zaczęli już przygotowania do tego wyjątkowego czasu, a każdy wie, że to, co koty lubią najbardziej w przedświątecznej gorączce, to oczywiście malowanie pisanek. Jak nasi bohaterowie ozdobili swoje wielkanocne dzieła? W tym roku inspiracją stały się oczywiście mleko i produkty mleczne, a dokładniej witaminy i minerały w nich zwarte.
Na pierwszej pomalowanej przez siebie pisance Mleczna Kita umieściła swoją ulubioną witaminę E. To dzięki niej sierść kotki zawsze jest taka błyszcząca, a pazurki mocne i zadbane. Jeśli chcecie mieć piękne włosy i paznokcie, również powinniście się polubić z tą witaminką – na pewno podziękuje Wam za to również Wasza skóra, która stanie się bardziej elastyczna i będzie wyglądać młodziej.
Mleczysław uważa, że najważniejszym składnikiem mleka jest białko. Niestety, nie wiedział, jak je narysować, bo do głowy przychodziło mu tylko pomalowanie skorupki całej na biało, co uznał za zbyt mało ozdobne. Po namyśle stwierdził, że powinien umieścić na jajku jakiś produkt mleczarski, który zawiera jego ulubiony element. Dlatego też pisanka autorstwa naszego ulubionego kota przypomina… żółty ser z dziurami! Trzeba przyznać, że efekt jest naprawdę zaskakujący – podobnie jak to, ile wartościowych składników możemy znaleźć w żółtym serze. Oprócz świetnie przyswajalnego białka, produkt ten jest również bogaty w witaminy D i A. Innym ważnym minerałem zawartym w serze jest wapń, dzięki któremu zęby stają się mocne, a próchnica nam nie straszna!
Malowanie pisanek w Mlecznej Krainie trwało bardzo długo, ponieważ mleko i jego przetwory zawierają jeszcze wiele innych ważnych składników, dlatego warto pamiętać, aby każdego dnia włączyć do swojej diety przynajmniej jeden produkt z półki z nabiałem. Szukasz pomysłów na mleczne przekąski? Odwiedź koniecznie stronę www.kochammleko.pl i zajrzyj na Facebook’owy fanpage kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”, gdzie znajdziesz co najmniej tyle inspiracji, ile wartości odżywczych ma ulubiony napój kota Mleczysława.
Projekt jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka i realizowany przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.
źródło: Biuro kampanii „Mamy kota na punkcie mlek”
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.