Nieskategoryzowane

Muszkieterowie prowadzą blogi na Blipie i Twitterze

Wtorek, 28 lipca 2009
Grupa Muszkieterów rozpoczęła prowadzenie mikroblogów na polskim serwisie społecznościowym Blip (Bardzo Lubię Informować Przyjaciół) oraz na amerykańskim Twitterze. Po wejściu do YouTube są to kolejne najnowsze narzędzia komunikacji i informacji wykorzystywane przez Grupę.

Mikroblog to rodzaj dziennika internetowego, w którym głównym nośnikiem informacji są krótkie wpisy mające zazwyczaj długość smsa. Dzięki obecności Grupy w tych serwisach społecznościowych internauci mogą również zobaczyć zdjęcia z nowootwieranych sklepów Intermarché i Bricomarché, filmy, wywiady i reportaże telewizyjne. Istotne miejsce zajmą materiały nawiązujące do działań firmy w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Internauci  informowani są o zebranej każdego dnia ilości krwi w ramach akcji „Konwój Muszkieterów. Oddaj Krew - Uratuj Życie", nowych Placach Zabaw Muszkieterów i czekających na dzieci atrakcjach, czy też możliwości zapisania się w poszczególnych miastach na darmowe badania mammograficzne prowadzone w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek".

 

Główną zaletą mikroblogów jest przekazywanie najbardziej aktualnych informacji, a także prowadzenie konwersacji pomiędzy użytkownikami. Materiały umieszczane na mikroblogach mogą być dostępne również wyłącznie dla wąskiej grupy wyselekcjonowanych przez autora czytelników.

 

W pierwszej kolejności Grupa chce dotrzeć do przedstawicieli mediów, które coraz częściej decydują się na prowadzenie mikrologa, a wraz ze wzrostem popularności Blip'a i Twittera będzie mogła w ten sposób docierać z informacjami do klientów i partnerów biznesowych. Linki do oficjalnych kanałów informacyjnych  Grupy Muszkieterów:

 

http://twitter.com/muszkieterowie

 

http://muszkieterowie40.blip.pl/

 

http://www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow

 

TM

tagi: muszkieterowie ,