Mikroblog to rodzaj dziennika internetowego, w którym głównym nośnikiem informacji są krótkie wpisy mające zazwyczaj długość smsa. Dzięki obecności Grupy w tych serwisach społecznościowych internauci mogą również zobaczyć zdjęcia z nowootwieranych sklepów Intermarché i Bricomarché, filmy, wywiady i reportaże telewizyjne. Istotne miejsce zajmą materiały nawiązujące do działań firmy w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Internauci informowani są o zebranej każdego dnia ilości krwi w ramach akcji „Konwój Muszkieterów. Oddaj Krew - Uratuj Życie", nowych Placach Zabaw Muszkieterów i czekających na dzieci atrakcjach, czy też możliwości zapisania się w poszczególnych miastach na darmowe badania mammograficzne prowadzone w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek".
Główną zaletą mikroblogów jest przekazywanie najbardziej aktualnych informacji, a także prowadzenie konwersacji pomiędzy użytkownikami. Materiały umieszczane na mikroblogach mogą być dostępne również wyłącznie dla wąskiej grupy wyselekcjonowanych przez autora czytelników.
W pierwszej kolejności Grupa chce dotrzeć do przedstawicieli mediów, które coraz częściej decydują się na prowadzenie mikrologa, a wraz ze wzrostem popularności Blip'a i Twittera będzie mogła w ten sposób docierać z informacjami do klientów i partnerów biznesowych. Linki do oficjalnych kanałów informacyjnych Grupy Muszkieterów:
http://twitter.com/muszkieterowie
http://muszkieterowie40.blip.pl/
http://www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow
TM
tagi: muszkieterowie ,
W Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor i bazie Biura...
Intermarché i Auchan Polska będą równoprawnymi...
Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają...
Są inne możliwości...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...