Nagroda ta jest wyróżnieniem dla całej firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki. Najsilniejsze marki w Polsce są zapraszane do eksluzywnej grupy Superbrands głosami niezależnej Rady Marek a tytuł przyznawany jest jedynie niewielkiej liczbie (poniżej 5% ogółu ocenianych przez Radę) marek z listy liczącej na ogół około 5000.
"Jesteśmy dumni, że prawie 20-letnia praca z marką "Piotr i Paweł" została zauważona a dodatkowo doceniona przez tak szacowne gremium. Utwierdza nas to w przekonaniu, że postawienie na szeroko rozumianą jakość obsługi Klienta było i jest właściwym kierunkiem przynoszącym efekty w postaci takiej nagrody jak Superbrands Polska 2009 a dla nas oznacza także docenienie naszej firmy przez samych Klientów, codziennie odwiedzających nasze sklepy. Dziękujemy za zaufanie" - powiedział Błażej Patryn, rzecznik prasowy supermarketów Piotr i Paweł.
TM
tagi: Superbrands Piotr i paweł ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex, w dniu...
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...