Nagroda ta jest wyróżnieniem dla całej firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki. Najsilniejsze marki w Polsce są zapraszane do eksluzywnej grupy Superbrands głosami niezależnej Rady Marek a tytuł przyznawany jest jedynie niewielkiej liczbie (poniżej 5% ogółu ocenianych przez Radę) marek z listy liczącej na ogół około 5000.
"Jesteśmy dumni, że prawie 20-letnia praca z marką "Piotr i Paweł" została zauważona a dodatkowo doceniona przez tak szacowne gremium. Utwierdza nas to w przekonaniu, że postawienie na szeroko rozumianą jakość obsługi Klienta było i jest właściwym kierunkiem przynoszącym efekty w postaci takiej nagrody jak Superbrands Polska 2009 a dla nas oznacza także docenienie naszej firmy przez samych Klientów, codziennie odwiedzających nasze sklepy. Dziękujemy za zaufanie" - powiedział Błażej Patryn, rzecznik prasowy supermarketów Piotr i Paweł.
TM
tagi: Superbrands Piotr i paweł ,
W Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor i bazie Biura...
Intermarché i Auchan Polska będą równoprawnymi...
Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają...
Są inne możliwości...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...