Nieskategoryzowane

Nagroda dla marki Piotr i Paweł w konkursie Superbrands

Poniedziałek, 27 lipca 2009
Z dumą informujemy, że międzynarodowa organizacja Superbrands działająca od 14 lat w ponad 80 krajach przyznała marce "Piotr i Paweł" prestiżowy tytuł Superbrand Polska 2009.

Nagroda ta jest wyróżnieniem dla całej firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki. Najsilniejsze marki w Polsce są zapraszane do eksluzywnej grupy Superbrands głosami niezależnej Rady Marek a tytuł przyznawany jest jedynie niewielkiej liczbie (poniżej 5% ogółu ocenianych przez Radę) marek z listy liczącej na ogół około 5000.

 


"Jesteśmy dumni, że prawie 20-letnia praca z marką "Piotr i Paweł" została zauważona a dodatkowo doceniona przez tak szacowne gremium. Utwierdza nas to w przekonaniu, że postawienie na szeroko rozumianą jakość obsługi Klienta było i jest właściwym kierunkiem przynoszącym efekty w postaci takiej nagrody jak Superbrands Polska 2009 a dla nas oznacza także docenienie naszej firmy przez samych Klientów, codziennie odwiedzających nasze sklepy. Dziękujemy za zaufanie" - powiedział Błażej Patryn, rzecznik prasowy supermarketów Piotr i Paweł.

 

 

TM

tagi: Superbrands Piotr i paweł ,