Koral z okazji swoich 40 urodzin chce dać możliwość przeniesienia się w czasie i powrotu do beztroskich chwil dzieciństwa i młodości każdemu pokoleniu. Dlatego nowy, jubileuszowy sezon otworzyła wyjątkowa akcja – internetowa kapsuła czasu. Istotne jest jednak, że oprócz możliwości wygrania atrakcyjnych nagród, landing page konkursu jest miejscem, które ma za zadanie zbliżanie do siebie pokoleń i wzmacnianie więzi rodzinnych poprzez np. wspólne przeglądanie rodzinnych albumów. Konkurs cieszy się dużym powodzeniem. W internetowej kapsule czasu twórcy zamieścili już tysiące „wspomnień.” Polacy, dzięki marce Koral, przypominają sobie wyjątkowe chwile z dzieciństwa, przedmioty i zabawki, które były wtedy dostępne, ale również smaki i lody, które towarzyszyły tym beztroskim chwilom. To też cenna lekcja dla dzieci i młodzieży na temat tego, jak żyli ich rodzice i dziadkowie w świecie bez elektroniki i smartfonów.
Wspomnienia i 40-letnia historia Polski.
Koral, z okazji swoich 40 urodzin, chce dać możliwość przeniesienia się w czasie i powrotu do beztroskich chwil dzieciństwa i młodości każdemu pokoleniu. Dlatego nowy, jubileuszowy sezon otworzyła wyjątkowa akcja – internetowa kapsuła czasu. Na specjalnie stworzonej stronie każdy z nas może dodać zdjęcie, film lub napisać parę słów symbolizujące miłe wspomnienie, chwile, które chcemy zatrzymać z lat 80, 90 2000, aż do dnia dzisiejszego. „Jesteśmy firmą rodzinną, która już od 40 lat jest obecna na polskim rynku. Byliśmy świadkiem kształtowania i odkrywania nowych smaków, mody, motoryzacji, ogromnych przemian jakie przechodził nasz kraj. Lody od zawsze kojarzą się z dzieciństwem i beztroskimi chwilami. Zdjęć obrazujących takie momenty na naszej stronie jest zdecydowanie najwięcej. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji wspólnie z konsumentami stworzymy swego rodzaju kapsułę czasu, która pozwoli na chwilę przenieść się w czasy, które często z uśmiechem wspominamy, a młodszym pokoleniom pokazać nie tylko historię, ale codzienność, która towarzyszyła ich rodzicom i dziadkom.” – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Konkurs „Bo kocham te chwile” wystartował na początku lutego, a w kwietniu ruszyła jego 3 tura. Na stronie jest już bardzo dużo zdjęć w każdym z okresów, można obejrzeć prawdziwe perełki – zdjęcia z lat 80 ze sławnym białym misiem z Krupówek, sprzętami typu sokowirówka Ania, którą wiele z nas używało, a także starych pieniędzy, bonów i kartek. Są również zdjęcia pod trzepakiem, którego na podwórku już nie zobaczymy, a także masa historii mody z tamtych czasów, a nawet motoryzacji. Wiele opisywanych wspomnień związanych jest też z latem, wakacjami i lodami Koral. Nadesłane wspomnienia pokazują, że w latach 80. rzeczywistość była bardziej jednorodna i zdjęcia dotyczą podobnych tematów, ale wywołują też najwięcej emocji bo pokazują rzeczy, których już nie zobaczymy. Lata 90. dobrze oddają rodzącą się w społeczeństwie różnorodność, wprowadzają bardzo dużo koloru, zarówno w modzie jak i otoczeniu, pokazują także prawdziwe zimy ze śniegiem, których nie zna już dzisiejsza młodzież i dzieci, zabawy na trzepaku, rodzinne przyjęcia. Lata 2000 to jeszcze czas ostatnich zeskanowanych analogowych zdjęć, coraz większej ilości wyjazdów i pierwszych zagranicznych wycieczek. Lata 2010-2019 to już nasza codzienność, zdjęcia o różnorodnej tematyce, tak jak różnorodna jest nasza obecna rzeczywistość.
Konkurs trwa od 1 lutego do 31 października i podzielony jest na 9 miesięcznych tur. W każdym miesiącu nagradzane są wyjątkowe chwile wyjątkowymi nagrodami w stylu retro: m.in. głośnik bluetooth MARSHALL, konsole Sony PlayStation Classic i Konsola Nintendo Classis Mini SNES, aparat Lomography Lomo'Instant Mini San Remo, ekspres ciśnieniowy Ariete RETRO, czy gramofon HYUNDAI CD retro. Organizatorem jest Agencja Veneo, jest też odpowiedzialna za kreację i komunikację. Konkurs promowany jest kampanią Google Ads i Facebook Ads oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.
www.bokochamtechwile.pl