Wiadomości

Transgourmet i Selgros Cash&Carry na Eurogastro wzmacnia pozycję marki jako partnera dla gastronomii

Środa, 03 kwietnia 2019
Wszechstronność to hasło przewodnie dla tegorocznej obecności Transgourmet i Selgros podczas targów EuroGastro 2019. Na stoisku zaprezentowano szeroką ofertę produktów marek własnych, odbyły się pokazy kulinarne członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy, można było zasięgnąć porad ekspertów czy wziąć udział w panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji i wysłuchać prezentacji przedstawicieli firmy. Podczas tegorocznej edycji firma udowodniła, że jest nie tylko czołowym dostawcą najlepszych produktów dla różnych segmentów branży gastronomicznej, ale ma także realny wpływ na jej kształtowanie.
Transgourmet i Selgros słynie nie tylko z wysokiej jakości oferty produktów i usług, ale także intensywnie angażuje się w szeroko rozumiany rozwój branży gastronomicznej w Polsce. Dzięki dwóm Instytutom Kulinarnym, w których organizowane są profesjonalne szkolenia i warsztaty, współpracy z OSSKiC oraz Akademią Leona Koźmińskiego marka buduje wizerunek prawdziwego eksperta i partnera dla każdego klienta z branży HoReCa. W trakcie panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji eksperci z Instytutu Kulinarnego mówili o tym, dlaczego warto śledzić trendy i stale się szkolić. Marek Burkacki, Bartosz Peter oraz Adrian Łukaszewicz, podkreślali, że ciągły rozwój jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

- Słowem, które stało się dla nas motywem przewodnim podczas tegorocznej edycji Eurogastro jest wszechstronność. Co oznacza nasza wszechstronność? Z pełną świadomością i przyjemnością chwalimy się tym, jak szerokie jest portfolio naszych klientów. Obsługujemy ok. 16 000 klientów gastronomicznych miesięcznie. W naszej ofercie mamy 275 produktów marek własnych, na co składają się: produkty Transgourmet Premium, Quality, Economy i Top Seller. Nasi Klienci są naszym priorytetem. Dbając o jakość obsługi, kadra naszych wykwalifikowanych doradców liczy ponad 120 doświadczonych osób, natomiast nasza flota liczy 160 samochodów. Z myślą o branży otworzyliśmy we wrześniu Instytut Kulinarny, miejsce w którym przez kilka miesięcy działalności udało się nam przeszkolić ponad 2300 osób, spotykając się z pozytywnymi opiniami – komentuje Włodzimierz Owczarski, Menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Podczas targów Eurogastro na stoisku Transgourmet i Selgros można było wziąć udział w pokazach kulinarnych prowadzonych przez członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy Polskich. Swoje umiejętności prezentowali: Dawid Grucel, Marcin Gruszka, Adam Adamczak oraz Maciej Hippler. Bohaterem pokazu specjalnego był Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy, Bartosz Peter, który przygotował 3-daniowe menu używając do każdego dania aromatyzowany olej. Kucharz wykorzystywał go na wiele sposobów i stosując różnorodne techniki zaprezentował: zupę rybną z olejem koperkowym, łososia z majonezem koperkowym i cytrusami oraz rostbef z sosem i piklami aromatyzowanymi koperkiem.

- Podczas warsztatów, szkoleń czy pokazów staramy się nie tylko pokazywać nasze umiejętności, ale także przekazujemy wiedzę na temat produktów czy technik kulinarnych. Zgodnie z obowiązującymi trendami dzielimy się sposobami na maksymalne wykorzystanie produktów – komentuje Bartosz Peter.

Tegoroczne stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Dzięki technologii VR goście mogli odbyć wirtualny spacer po Instytucie Kulinarnym. W przestrzeni o powierzchni 200 m2 znajdowała się również ciężarówka, której wnętrze zaaranżowano pod miejsce do rozmów. Do dyspozycji gości byli przedstawiciele Transgourmet i Selgros, którzy chętnie odpowiadali na wszystkie pytania. Dzięki owocnym dyskusjom, w przyszłości firma będzie mogła jeszcze lepiej dopasowywać swoją ofertę do oczekiwań klientów.



tagi: Transgourmet , Selgros Cash&Carry , Eurogastro , gastronomia ,