Z rynku FMCG

Tetra Pak Złotym Partnerem XI edycji Poland & CEE Retail Summit 2019

Wtorek, 02 kwietnia 2019
Tetra Pak weźmie udział w tegorocznej edycji Poland & CEE Retail Summit. Konferencja odbędzie się w dniach 3-4 kwietnia w Hilton Hotel and Convention Centre Warsaw i jak zwykle zgromadzi przedstawicieli najważniejszych sieci handlowych i producentów branży FMCG.
Wydarzenie podzielone będzie na pięć równoległych sesji tematycznych: handel w Polsce 2020, współpraca sieć handlowa-producenci FMCG, e-commerce w handlu detalicznym, supply chain excellence, futurology i omnishopper w świecie marek. Tetra Pak jako złoty partner konferencji weźmie udział w ostatnim z wymienionych paneli, który rozpocznie się pierwszego dnia konferencji o godzinie 15:30.

Prelegentem Tetra Pak będzie Philip Wirsen, Marketing Services Manager w Tetra Pak Europe & Central Asia. Wypowie się on na temat tego, jak w obecnych czasach budować i wzmacniać zaangażowanie omnishoppera dzięki opakowaniom produktów.

– Omnishoper, czyli osoba dokonująca zakupów poprzez różne kanały, stanowi przyszłość rynku zakupowego. To konsument, który wie, czego potrzebuje i jak chce to zdobyć. Może tego dokonać w sposób tradycyjny, jeśli chce zobaczyć produkt z bliska, ale może przez internet, jeśli zależy mu na wygodzie, czasie, a czasami też na korzystniejszej cenie. To klient na tyle świadomy, że zwraca on uwagę na to, jakie funkcjonalności ma opakowanie, w którym znajduje się to, co planuje kupić. To także osoba szukająca rozwiązań proekologicznych. – mówi Aleksandra Jędrzejewska, Dyrektor Marketingu Tetra Pak. Dzisiejsze opakowania stają się w pełni interaktywne i inteligentne. Odpowiednio zaprojektowane etykiety umożliwiają komunikację producenta z nabywcą. W połączeniu ze smartfonem pozwalają sprawdzić szczegółowe informacje na temat żywności, która trafia do naszego koszyka. – dodaje Jędrzejewska.

Opakowania tego rodzaju przynoszą profity nie tylko kupującemu i producentowi, ale także sieciom sprzedażowym. Pozwalają zarządzać dostępnością towaru na półkach i dokładnie przewidywać, jakie będzie zapotrzebowanie na poszczególny asortyment. W trakcie wspomnianego panelu będzie także mowa o prośrodowiskowych rozwiązaniach wdrażanych przez Tetra Pak w kontekście dyrektywy single use plastics (SUP) oraz optymalizacji kosztów produkcji i transportu.

Ponadto osoby zainteresowane będą mogły poznać innowacyjne rozwiązania firmy i zadać dodatkowe pytania na specjalnie przygotowanym stoisku, które będzie dostępne dla gości przez dwa dni konferencji.



tagi: Tetra Pak , Poland & CEE Retail Summit 2019 ,