Tegoroczna loteria Kasztelana to wyjątkowa w skali Polski propozycja dla konsumentów piwa. Od kwietnia do końca sierpnia każdy, kto kupi butelkę lub puszkę Kasztelana w promocyjnym opakowaniu, będzie mógł wziąć udział w akcji promocyjnej. Wystarczy zarejestrować promocyjny kod spod kapsla lub kluczyka na stronie
www.loteriakasztelan.pl i automatycznie bierze się udział w losowaniu nagród.
Codziennie losowanych będzie 50 nagród w postaci gadżetów grillowych – palenisk, narzędzi kuchennych, fartuchów oraz leżaków i koców. Natomiast 3 razy w ciągu trwania loterii – w maju, sierpniu i wrześniu - wylosowane zostaną nagrody główne. Będą to 3 działki z domami o wartości 300 000 zł każda. Każdy ze zwycięzców nagrody głównej otrzyma wsparcie pośrednika nieruchomości przy wyborze i zakupie działki w wybranej, dogodnej dla zwycięzcy, lokalizacji.
Kasztelan to marka, która kojarzy się z czasem spędzanym na łonie natury – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan -
Chcemy, by nasi konsumenci mogli teraz nie tylko delektować się smakiem doskonałego piwa, ale także spełniać marzenie o własnym kawałku ogrodu i domu wśród zieleni. Dzięki tegorocznej loterii Kasztelana każdy ma szansę na swoją własną oazę spokoju.Loterię Kasztelana wspierać będą silne działania promocyjne marki – akcje digitalowe, kampania outdoorowa, materiały POS w puntach sprzedaży oraz kampania medialna w prasie i telewizji.