Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Każdy z nich pełen jest pasji, a do warzenia piwa podchodzi z radością i gotowością do eksperymentowania, czego wynikiem są piwne gatunki Żywca. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła „Chce się Ż”.
Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej stoją na straży najwyższej jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Długa historia, lata doświadczenia i Chęć Ż sprawiają, że żywieccy piwowarzy nieustannie poszukują nowych receptur i chętnie eksperymentują z gatunkami. Doskonale widać to w nowym spocie reklamowym marki, w którym wystąpili browarnicy – Jerzy Czarnik, Witold Matlak, Adam Żyrek, Kamil Stepak i Jakub Bachowski.
- Marka Żywiec nieustannie się rozwija – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Kierownik marki Żywiec. - Wszystko dzięki wielkiej pasji i zaangażowaniu żywieckich piwowarów. Nowy spot to z jednej strony wyraz uznania dla ich kunsztu, a z drugiej – dla radości, z jaką podchodzą do pracy. Są doskonałą emanacją hasła Chce się Ż – dodaje.
Poza spotem telewizyjnym, marka prowadzi również komunikację w kanale digital. Oprócz prawdziwych piwowarów w kampanii bierze udział stand-uper – Wojtek Fiedorczuk, który w charakterystycznym dla siebie lekkim stylu rozmawia z żywieckimi browarnikami, by odpowiedzieć na pytania konsumentów zadawane w sieci. Dzięki temu oryginalnemu konceptowi konsumenci będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy na temat piwnego świata. Materiały wideo z udziałem Fiedorczuka będą udostępniane w social mediach marki Żywiec oraz na YouTubie.
Nowe spoty można oglądać od 13 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i w mediach społecznościowych.
Żywiec od lat zachęca do sięgania w życiu po więcej, a dzięki ofercie różnorodnych stylów piwnych daje konsumentom szansę na poznawanie nowych gatunków. Obecnie w portfolio Żywca znajduje się sześć piwnych specjalności: Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec 0.0% Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA oraz Żywiec Sesyjne IPA.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Antoni Nykowski, za jego realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, za postprodukcję – Televisor, a za dźwięk Ztudio&Burza. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.