Kilkanaście lat temu, pracując w handlu można było być spokojnym o przyszłość, czas wolny i zarobki. Przede wszystkim nie było konkurencji w postaci dyskontów, które w tym momencie zabierają dużą część klientów. Oobrót był na tyle duży, że bez problemu można było sobie pozwolić na zatrudnienie pracownika, starczało na opłaty, i premie. W tym momencie, do mniejszych sklepów klienci przychodzą robić drobne zakupy. Bardzo to dobrze widać na naszym przykładzie. Mamy sklep położony obok szpitala – widzimy, ze rodziny odwiedzają chorych niosąc pełne siatki zakupów zrobionych gdzieś indziej. Wcześniej przychodzili do nas. W ciągu tych lat klienci nauczyli się robić zakupy w dyskontach, nie zważając na to, że muszą wydać na paliwo, by dojechać do takiego sklepu i poświęcić wiele czasu na znalezienie wszystkich potrzebnych produktów. Owszem, do nas też zajrzą, ale porównując kwoty jakie zostawiają tam a u nas – nie możemy powiedzieć, że jesteśmy dla nich konkurencją. To przykre, ale wątpię, by wróciły lepsze czasy dla handlu tradycyjnego.
Mariusz Król Właściciel sklepu w Nowym Dworze Mazowieckim
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.