Rozmowy niefiltrowane

Walka o klienta motywuje do dobrych zmian

Środa, 20 marca 2019
Teraz jest o niebo lepiej niż kiedyś. Te 10-15 lat temu miałem ogromny problem z personelem, a właściwie jego brakiem – sam musiałem zajmować się wszystkim. Teraz – jeżeli odpowiednio docenia się pracę sprzedawcy – można mieć naprawdę fajny zespół. Również konsument jest inny. Jest świadomym i wymagającym klientem, dlatego też wciąż się rozwijamy. Szeroki i bardzo różnorodny asortyment – to również duży plus. Klienta szanujemy bardziej niż kiedyś, bo musimy o niego walczyć – nie tylko ceną, ale przede wszystkim uprzejmością. Co jeszcze jest na plus? Teraz w sklepach kroi się pieczywo, piecze bułki, kurczaki, sprzedaje gorącą kawę czy hot-dogi.
Marcin Tyskow
Kierownik Sklepu w Brwinowie



Fot: AdobeStock


tagi: rozmowy niefiltrowane , sprzedaż , handel ,