Najnowszy spot Kubusia to kontynuacja kampanii prezentującej Dziecięce Standardy. Komunikacja skupia się na BEZpieczeństwie najmłodszych, które jest tak ważne dla marki, jak i dla każdego rodzica. Kubuś dba zatem o skład produktów, by były BEZ wszelkich niepotrzebnych dodatków. Nie znajdziemy w nim ani konserwantów, ani syropu glukozowo-fruktozowego, ani barwników.
Kubuś pokazuje, że tak jak dzieci lubią bawić się i stawiać czoła codziennym wyzwaniom bez ograniczeń, tak i produkty dla nich – najlepiej wybierać bez zbędnych dodatków. Produkty marki powstają specjalnie z myślą o dzieciach i mają maksymalnie proste składy, by spełniać Dziecięce Standardy i wymagania rodziców. Wszystko po to, by podkreślić, że to nie wszystko jedno, co piją najmłodsi.
Kampania emitowana jest w telewizji i w kinach, jest także wspierana działaniami digitalowymi.
Obejrzyj kolejny spot o Dziecięcych Standardach:
https://youtu.be/46xJ-Ylq49M Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom