Innowacyjna komunikacja marki Red Bull przy półce zrealizowana przez in-Store Media Polska w Carrefour
Wtorek, 12 marca 2019
Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki Red Bull w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem. Do jej przygotowania i zabudowy użyto systemu dwóch podświetlanych shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego, oraz zestawu podświetlanych listew cenowych, topperów i naklejek podłogowych.
Dzięki wydzieleniu kategorii na półce przy pomocy shelfstoppera na początku i na końcu kategorii Konsument zwraca uwagę na produkt. Efekt jest dodatkowo potęgowany dzięki podświetleniu. Zabudowę przygotowano w 16 wybranych sklepach sieci Carrefour.
„Branding Red Bulla przy półce ma na celu przede wszystkim pomóc Konsumentowi w odnalezieniu kategorii energetyków, która jest jedną z czterech kluczowych wśród napojów bezalkoholowych.” - mówi Paulina Bozik, Trade Marketing Manager Red Bull. „Mimo obrotu na poziomie ponad 1,2 miliarda PLN w 2018 roku, kategoria ta jest niejednokrotnie marginalizowana w punkcie sprzedaży. Przejawia się to m.in. łączeniem na półce z takimi kategoriami, jak napoje izotoniczne czy witaminowe (kategorie kilkukrotnie mniejsze od napojów energetycznych). Stąd Red Bull jako ikona kategorii (i jej twórca) oraz najbardziej rozpoznawalna marka energetyków od wielu lat, dokłada wszelkich starań, aby identyfikacja wizualna na półce była nie tylko premium, ale również nawigowała konsumenta do całej kategorii napojów energetycznych. Mamy nadzieję, że takie działania wpłyną pozytywnie nie tylko na budowanie świadomości marki w punkcie sprzedaży, ale również na wzrost odsprzedaży.” – dodaje Paulina Bozik.
Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku. Współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka. Skutecznie realizuje strategie omnichannel.
Z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego wynika...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.