Browar Okocim uwarzył pierwsze jasne pełne na ziemiach polskich.
Wtorek, 12 marca 2019
Marka Okocim odświeża opakowania swoich piw i kontynuuje kampanię „Tu się warzy z zasadami”. Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich.
Pierwsze jasne pełne na ziemiach polskich
Jan Goetz Okocimski, założyciel browaru Okocim, zdobywał piwowarskie doświadczenie m.in. u swojego wuja Antona Drehera, którego uznaje się za ojca piwa jasnego pełnego. Tworząc własny browar w Okocimiu, wprowadził nową na tamte czasy technologię warzenia. I dzięki niej 23 lutego 1846 r. w Okocimiu uwarzone zostało pierwsze na ziemiach polskich piwo dolnej fermentacji.
- Jesteśmy dumni z tego, że to właśnie w naszym browarze zapoczątkowano warzenie lagerów na ziemiach polskich. – mówi Paweł Zych, piwowar z Browaru Okocim. – I choć procesy technologiczne i wyposażenie browaru dziś wyglądają inaczej niż 173 lata temu, wciąż istnieją rzeczy niezmienne. Dziś, tak jak wtedy, Jasne Okocimskie warzymy z trzech składników: wody, chmielu i słodu, co nadaje naszemu piwu głęboki i łagodny smak.
Okocimskie jasne pełne bohaterem spotów
To właśnie ta historia jest w centrum najnowszych spotów. 30-sekundowe filmy w formie paradokumentu przedstawiają pracę brzeskich piwowarów nad flagowym piwem z Okocimia oraz przybliżają sięgającą XIX w. historię pierwszego okocimskiego jasnego pełnego.
Pierwszy ze spotów pt. „Wycieczka” przedstawia wizytę turystów w browarze. Przewodnikiem i narratorem historii jest Paweł Zych, piwowar z Okocimia. Pokazuje gościom archiwalne dokumenty i stare fotografie w Izbie Tradycji, a następnie warzelnię, gdzie można obserwować proces warzenia piwa. Wizyta kończy się wspólną degustacją w okocimskim pubie.
Nowy spot pojawi się w głównych i tematycznych kanałach telewizji w marcu. Za strategię i ich kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów Dom Mediowy Initiative.
Nowe opakowania
W tym samym czasie na półki sklepowe trafią okocimskie piwa w odświeżonych opakowaniach. Nowe etykiety 3600 utrzymane są jak dotychczas w prostej formie. Wpisano delikatne srebrne elementy w górny i dolny kontur beczki oraz srebrne zarysy brzeskiego browaru w tle, na zielonej części etykiety. Zyskała ona więcej lekkości. Dodano także powiększone szyszki chmielu w centralnej części beczki. Na etykiecie Jasnego Okocimskiego powiększono też podpis założyciela Browaru Okocim, Jana Goetza, który 173 lata temu uwarzył pierwsze piwo jasne pełne na ziemiach polskich. Odświeżone etykiety piwa zostały przygotowane przez studio EDDA.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.