15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Praw Konsumenta, zapoczątkowany przez Johna F. Kennedy'ego w 1983r., kiedy to Prezydent USA przedstawił pierwszy na Świecie projekt ochrony praw konsumenta uwzględniający ich prawa do informacji, do wyboru, bezpieczeństwa oraz do reprezentacji.
Tyski producent serków topionych przyłącza się do świętowania tego dnia jako firma z certyfikatem Fair Play przyznawanym firmom działających w biznesie zgodnie z zasadami etyki. – Jesteśmy dumni z tego zaszczytnego tytułu i z faktu, że Kapituła Programu Fair Play docenia każdego roku rzetelność w naszych relacjach z pracownikami, dostawcami, klientami oraz konsumentami – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Dla nas jest to najlepsza z możliwych rekomendacji, a dla miłośników naszych produktów – gwarancja wiarygodności i przestrzegania praw Konsumenta.
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.