Konkursy i loterie

PPL Koral – 40 lat wspomnień Polaków z Koralem

Piątek, 01 marca 2019
„Pora na lody Koral” towarzyszy Polakom już od 40 lat. PPL Koral – największy producent lodów w Polsce oraz marka Koral obchodzą w tym roku 40-lecie na polskim rynku. Producent będzie świętował je hucznie - zaprezentuje w sumie aż 30 nowości produktowych na jubileuszowy sezon. Powstanie specjalna edycja lodów Grand Gold w unikalnym opakowaniu, a smaki innych propozycji zostaną wzbogacone o oryginalne, dotąd niespotykane kompozycje. Dodatkowo założyciele firmy – bracia Koral – aby uczcić jubileusz zachęcą Polaków do wspominania najbardziej radosnych chwil z ostatnich 40 lat. Z tej okazji powstała specjalna podstrona na koral.com.pl z historią firmy i animacją #40yearschallenge, a także internetowa kapsuła czasu – strona bokochamtechwile.pl, na której fani lodów mogą dodawać unikalne, życiowe wspomnienia i wziąć tym samym udział w konkursie. Producent przygotował również loterię urodzinową, w której jubilaci w codziennych losowaniach powalczą o ponad 500 nagród o łącznej wartości 200 tys. zł.
Konkurs na najpiękniejsze wspomnienia i loteria urodzinowa

Marka Koral, z okazji swoich 40. urodzin, umożliwi konsumentom przeniesienie w czasie i powrót do beztroskich chwil dzieciństwa i młodości. Jubileuszowy rok zainaugurowała wyjątkową akcją – uruchomieniem internetowej kapsuły czasu, gdzie na specjalnie stworzonej stronie bokochamtechwile.pl każdy z nas może zgłosić zdjęcie, film, uwieczniajace miłe wspomnienie - chwilę, którą chcemy zatrzymać. Zgłoszenia do konkursu publikowane są na stronie i tworzą niezwykłą historię wspomnień Polaków z ostatnich 40 lat. Konkurs „Bo kocham te chwile” wystartował na początku lutego, a już dziś na stronie można obejrzeć prawdziwe perełki. M.in. zdjęcia z lat 80 ze słynnym białym misiem z Krupówek, sprzętami typu sokowirówka Ania, której wielu z nas używało, a także starymi pieniędzmi, bonami i kartkami, bez których zakup lodów był niemożliwy. Są również zdjęcia pod podwórkowym trzepakiem, a także historie obrazujące modę czy motoryzację z tamtych czasów. Internetowa kapsuła czasu to będzie bezcenna pamiątka. Konkurs potrwa do 31 października i podzielony jest na 9 miesięcznych tur. W każdym miesiącu nagradzane są wyjątkowe „chwile”, a wygrani otrzymują nagrody w stylu retro.

„Jesteśmy firmą rodzinną, która już od 40 lat jest obecna na polskim rynku. Byliśmy świadkami kształtowania i odkrywania nowych smaków, mody, motoryzacji, ogromnych przemian jakie przechodził nasz kraj. Jako firma umilaliśmy lodami dzieciństwo i beztroskie chwile wielu pokoleniom Polaków.  Mamy nadzieję, że dzięki zainagurowanej internetowej kapsule czasu, wspólnie z naszymi konsumentami stworzymy swego rodzaju bezcenną pamiątkę, która pozwoli choć na moment przenieść się do chwil, które wspominamy z beztroskim i najszczerszym uśmiechem.” – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Z okazji 40 urodzin marki Koral każdy będzie miał szansę świętować swoje urodziny w wyjątkowy sposób. Pod koniec kwietnia na stronie www.zalodowani.pl  wystartuje „Zalodowana Loteria”, w której każdego dnia nagrodzeni będą aktualni jubilaci. Aby wziąć udział w zabawie należy sprawdzać codziennie wylosowaną szczęśliwą datę urodzenia, kupić loda Koral i zachować paragon. Jeśli wylosowana data to dzień urodzenia uczestnika lub jego dziecka wygrywa. W codziennych losowaniach rozdanych zostanie ponad 500 nagród o łącznej wartości ponad 200 tys. zł. Akcja potrwa 9 tygodni, od 29 kwietnia do 28 czerwca 2019 roku.

Takich smaków jeszcze nie było – 30 nowości produktowych na jubileuszowy rok od PPL Koral

Na konsumentów czekają przede wszystkim wyjątkowe produkty. „Gwiazdami” zbliżającego się sezonu lodowego ma szansę stać się limitowana edycja linii lodów Grand Gold 40 w dwóch bardzo oryginalnych smakach: POPPY, czyli lody makowe w białej czekoladzie o smaku marcepanu oraz CHILI-lody mango z wkręconym sosem malinowym w czekoladzie deserowej z chili. Wyjątkowe będzie również opakowanie linii – specjalnie opracowane i zaprojektowane opakowanie hologramowe, które jest absolutną nowością w kategorii lodów na polskim rynku. Bestsellerowa linia Koral Ice Coffee zostanie wzbogacona o nową wersję Americano. Pojawi się również nowa odmiana lodów Koktajlowych (o pojemnościach 220 ml i 400ml) w bardziej owocowej odsłonie – śmietankowo-truskawkowej z biszkoptem i 3 sosami: ajerkoniak, toffi i czekolada. Pozostałe nowości impulsowe marki Koral to m.in. lody Świderek w kubku, Top Milker – śmietankowo-malinowy, Toffik, lody Śnieżne na patyku, nowy rożek Maxi 4 smaki oraz Duo, czyli nowy zestaw dwusmakowych rożków premium w 3 kompozycjach. W kategorii lodów familijnych pojawi się nowa odmiana Kolorowe Lato w opakowaniu o poj.  1L – śmietankowo-waniliowe z sorbetem limonkowym, Maxi 4-smaki o poj. 1,5L oraz lody Koktajlowe o poj. 1L biszkoptowo-truskawkowe z 3 sosami. Poszerzona zostanie również oferta produktów licencyjnych. Do gamy lodów Łaciate dołączy Osełka Lodowa, pojawi się nowa odmiana lodów Oshee Vitamin oraz Protein. Wspólnie z Mlekovitą Koral wprowadzi na rynek również nową linię Wypasione na patyku oraz w kubkach.

Nowe, bardzo oryginalne smaki pojawią się również w portfolio drugiej marki - z segmentu high premium – Bracia Koral. Linia Lody jak dawniej 900 ml zaoferuje smak prażonego sezamu oraz lody biszkoptowo-różane z ciasteczkami i sosem malinowym. Nowe kompozycje smakowe konsumenci odnajdą również w kolekcji lodów „Smaki Dzieciństwa” w unikalnych słoiczkach – będą to smak kokosowy z sosem czekoladowym oraz marcepan z sosem czekoladowym i migdałami. Lody impulsowe na patyku pojawią się w klasycznej odsłonie – śmietankowe w czekoladzie belgijskiej.



tagi: PPL Koral , „Pora na lody Koral” ,