Liczby te pokazują, że Gulfood jest jednym z największych wydarzeń dla branży spożywczej na Bliskim Wschodzie. Przez te cztery dni producenci, dystrybutorzy i importerzy z całego świata nie tylko promowali swoje produkty, ale również finalizowali transakcje handlowe i dzielili się doświadczeniami. Kolejna edycja tragów pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na wymianę handlową pomiędzy przedsiębiorcami z całego świata. Podczas targów obecna była polska delegacja dyplomatyczna, która odwiedziła polskich wystawców.

Targi Gulfood Dubai licznie odwiedziły również polskie firmy, które w przeważającej większości ulokowane były obok siebie, w dwóch narodowych pawilonach. Zabieg ten sprawił, że nasi eksporterzy byli dobrze widoczni na tle całych targów. W wydarzeniu brała udział również nasza redakcja, która wraz z pismem branżowym „Food From Poland” pomagała importerom z całego świata dostrzec i poznać potencjał naszych rodowitych producentów i ich znakomite produkty.


tagi: gulfood , dubaj , food , from , poland , targi , 2019 ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...