Liczby te pokazują, że Gulfood jest jednym z największych wydarzeń dla branży spożywczej na Bliskim Wschodzie. Przez te cztery dni producenci, dystrybutorzy i importerzy z całego świata nie tylko promowali swoje produkty, ale również finalizowali transakcje handlowe i dzielili się doświadczeniami. Kolejna edycja tragów pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na wymianę handlową pomiędzy przedsiębiorcami z całego świata. Podczas targów obecna była polska delegacja dyplomatyczna, która odwiedziła polskich wystawców.
Targi Gulfood Dubai licznie odwiedziły również polskie firmy, które w przeważającej większości ulokowane były obok siebie, w dwóch narodowych pawilonach. Zabieg ten sprawił, że nasi eksporterzy byli dobrze widoczni na tle całych targów. W wydarzeniu brała udział również nasza redakcja, która wraz z pismem branżowym „Food From Poland” pomagała importerom z całego świata dostrzec i poznać potencjał naszych rodowitych producentów i ich znakomite produkty.
tagi: gulfood , dubaj , food , from , poland , targi , 2019 ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...