Kategorie produktów

NIVEA z Agnieszką Radwańską

Piątek, 15 lutego 2019 HURT & DETAL Nr 02/156. Luty 2019
Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską.
W najnowszej kampanii NIVEA promuje linię płynów micelarnych NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, która zapewnia skuteczny demakijaż – 0% pozostałości po makijażu i brak tłustego filmu, dzięki czemu skóra może „oddychać”. Stąd koncept kreatywny „Pozwól skórze oddychać”, za który odpowiadają agencje GoldenSubmarine (koncept i realizacja kampanii digital) oraz FCB Bridge2Fun (hasło kampanii, scenariusz i realizacja video, prasa).

Kampania realizowana będzie w pierwszym kwartale roku, w digitalu oraz w prasie. Za zakup mediów odpowiada OMD.



tagi: NIVEA , Agnieszka Radwańska ,