Wiele sieci postanowiło też zweryfikować swoje plany rozwoju, czyli otwarć nowych placówek. Będzie takowych mniej, niż pierwotnie planowano. Powodem są nie tylko kłopoty finansowe, ale i brak wolnych lokali na rynku, bo deweloperzy wstrzymali inwestycje z powodu utrudnionego dostępu do kredytów. Ogółem, liczba sklepów - wynosząca na koniec ub.r. 44,2 tys. - może spaść w tym roku o 5 procent.
Źródło: Gazeta Prawna
(maj)
tagi: sklepy ,
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL –...
Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku...
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...