Wiele sieci postanowiło też zweryfikować swoje plany rozwoju, czyli otwarć nowych placówek. Będzie takowych mniej, niż pierwotnie planowano. Powodem są nie tylko kłopoty finansowe, ale i brak wolnych lokali na rynku, bo deweloperzy wstrzymali inwestycje z powodu utrudnionego dostępu do kredytów. Ogółem, liczba sklepów - wynosząca na koniec ub.r. 44,2 tys. - może spaść w tym roku o 5 procent.
Źródło: Gazeta Prawna
(maj)
tagi: sklepy ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...