Technologia

Sprzedawaj więcej dzięki OKI

Piątek, 15 lutego 2019 HURT & DETAL Nr 02/156. Luty 2019
Nieustannie zmieniające się trendy, nowe linie i wzory towarów oraz wciąż rosnąca konkurencja, powodują, że sprzedawcy detaliczni, aby przyciągnąć uwagę klienta, stale muszą dbać o odpowiednie, atrakcyjne oznakowanie swoich punktów handlowych. Promocja oferty sezonowej czy nowej linii produktowej jest dużo prostsza, dzięki odpowiedniej informacji w przestrzeni sklepu. Rozwiązania OKI dedykowane tej branży pomagają detalistom nie tylko tworzyć odpowiednie oznakowanie, ale też znacząco ułatwiają odpowiedni up-selling i cross-selling towarów, tak istotne np. przy sprzedaży sezonowych zapasów magazynowych.
Dobra komunikacja wizualna jest bardzo ważna w branży detalicznej

Z badań wynika, że większość decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym – warto więc to wykorzystać. Efektywne, kolorowe i atrakcyjne materiały drukowane odgrywają istotną rolę w komunikacji w branży detalicznej. Rozwiązania dla branży detalicznej firmy OKI pozwalają sprzedawcom być na bieżąco i w atrakcyjny sposób przedstawić najnowsze trendy w aktualnej ofercie, w celu przyciągnięcia uwagi klientów i wpłynięcia na sprzedaż. Niezależnie od tego, czy priorytetem jest koncentracja na określonej marce lub produkcie, czy komunikacja najnowszej promocji, rozwiązania detaliczne OKI pozwalają wzbogacić doświadczenia klientów dzięki atrakcyjnym i skutecznym oznaczeniom reklamowych, które mają wpływ na decyzje zakupowe i zwiększają wartość koszyka.

Rozwiązania OKI dla branży detalicznej – drukowanie na żądanie zwiększa wartość transakcji

Dzięki kolorowym drukarkom i urządzeniom wielofunkcyjnym OKI wraz z dedykowanym oprogramowaniem można, edytować szablony reklamowe, drukować na miejscu, na żądanie i w dowolnym momencie plakaty, banery, etykiety sklepowe, etykiety cenowe, naklejki na szyby, billboardy, oznakowania podłogowe, biuletyny, ulotki i inne oznaczenia sklepowe. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży. Daje to możliwość błyskawicznej reakcji na zmiany rynkowe związane ze stanem magazynowym lub działania konkurencji. Pozwala to też na oszczędności. Koszty i dolne limity niewielkich projektów są często wysokie w przypadku zlecania takich prac na zewnątrz. Drukując takie materiały we własnym zakresie optymalizujemy koszty wydruków.

Kolorowa drukarka C833 i seria urządzeń wielofunkcyjnych MC800

pozwalają tworzyć szeroki wachlarz efektownych materiałów promocyjnych drukowanych w kolorze o wysokiej rozdzielczości na różnych formatach i typach nośników w przystępnej cenie i krótkim czasie. Od cenówek, poprzez ulotki w formatach od A6 do A3, aż do materiałów banerowych na nietypowych nośnikach o gramaturze nawet do 256 g/m^2 czy nośnikach wodoodpornych lub odpornych na działanie zewnętrznych warunków atmosferycznych. Dzięki podajnikowi do papieru banerowego możliwy jest dwustronny druk kolorowych banerów o długości nawet do 1321 mm. Te wyjątkowo niewielkie i wydajne drukarki kolorowe A3 wykorzystują innowacyjną, wbudowaną technologię cyfrową LED, gwarantując dużą szybkość i wysoką jakość wydruków. Drukowanie dużych i małych formatów za pomocą jednego niewielkiego urządzenia od OKI jest teraz niezwykle proste i dostępne od ręki.



tagi: OKI , drukarki kolorowe , urządzenia wielofunkcyjne ,