Nieustannie zmieniające się trendy, nowe linie i wzory towarów oraz wciąż rosnąca konkurencja, powodują, że sprzedawcy detaliczni, aby przyciągnąć uwagę klienta, stale muszą dbać o odpowiednie, atrakcyjne oznakowanie swoich punktów handlowych. Promocja oferty sezonowej czy nowej linii produktowej jest dużo prostsza, dzięki odpowiedniej informacji w przestrzeni sklepu. Rozwiązania OKI dedykowane tej branży pomagają detalistom nie tylko tworzyć odpowiednie oznakowanie, ale też znacząco ułatwiają odpowiedni up-selling i cross-selling towarów, tak istotne np. przy sprzedaży sezonowych zapasów magazynowych.
Dobra komunikacja wizualna jest bardzo ważna w branży detalicznej
Z badań wynika, że większość decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym – warto więc to wykorzystać. Efektywne, kolorowe i atrakcyjne materiały drukowane odgrywają istotną rolę w komunikacji w branży detalicznej. Rozwiązania dla branży detalicznej firmy OKI pozwalają sprzedawcom być na bieżąco i w atrakcyjny sposób przedstawić najnowsze trendy w aktualnej ofercie, w celu przyciągnięcia uwagi klientów i wpłynięcia na sprzedaż. Niezależnie od tego, czy priorytetem jest koncentracja na określonej marce lub produkcie, czy komunikacja najnowszej promocji, rozwiązania detaliczne OKI pozwalają wzbogacić doświadczenia klientów dzięki atrakcyjnym i skutecznym oznaczeniom reklamowych, które mają wpływ na decyzje zakupowe i zwiększają wartość koszyka.
Rozwiązania OKI dla branży detalicznej – drukowanie na żądanie zwiększa wartość transakcji
Dzięki kolorowym drukarkom i urządzeniom wielofunkcyjnym OKI wraz z dedykowanym oprogramowaniem można, edytować szablony reklamowe, drukować na miejscu, na żądanie i w dowolnym momencie plakaty, banery, etykiety sklepowe, etykiety cenowe, naklejki na szyby, billboardy, oznakowania podłogowe, biuletyny, ulotki i inne oznaczenia sklepowe. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży. Daje to możliwość błyskawicznej reakcji na zmiany rynkowe związane ze stanem magazynowym lub działania konkurencji. Pozwala to też na oszczędności. Koszty i dolne limity niewielkich projektów są często wysokie w przypadku zlecania takich prac na zewnątrz. Drukując takie materiały we własnym zakresie optymalizujemy koszty wydruków.
Kolorowa drukarka C833 i seria urządzeń wielofunkcyjnych MC800
pozwalają tworzyć szeroki wachlarz efektownych materiałów promocyjnych drukowanych w kolorze o wysokiej rozdzielczości na różnych formatach i typach nośników w przystępnej cenie i krótkim czasie. Od cenówek, poprzez ulotki w formatach od A6 do A3, aż do materiałów banerowych na nietypowych nośnikach o gramaturze nawet do 256 g/m^2 czy nośnikach wodoodpornych lub odpornych na działanie zewnętrznych warunków atmosferycznych. Dzięki podajnikowi do papieru banerowego możliwy jest dwustronny druk kolorowych banerów o długości nawet do 1321 mm. Te wyjątkowo niewielkie i wydajne drukarki kolorowe A3 wykorzystują innowacyjną, wbudowaną technologię cyfrową LED, gwarantując dużą szybkość i wysoką jakość wydruków. Drukowanie dużych i małych formatów za pomocą jednego niewielkiego urządzenia od OKI jest teraz niezwykle proste i dostępne od ręki.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.