Pierwsza partia słodyczy z Fabryki Cukierków „Pszczółka” poleciała do Dubaju. Cukierki będzie można kupić w największych sieciach supermarketów, a także na stacjach benzynowych Enoc. „Pszczółka” pracuje również nad marką eksportową dla agendy rządowej przy Ministerstwie Gospodarki Dubaju – Dubai FDI. W tym celu w lutym przyleci do Polski szef agendy Fahad Al Gergawi.
Umowa z kontrahentem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich została podpisana w grudniu ub. roku. Przewiduje ona dostawę całego asortymentu lubelskiej fabryki, w tym także czekoladowych nowości. Realizacja kontraktu to szansa na potrojenie eksportu i podwojenie całości obrotów spółki. Jeszcze w lutym do Polski przylecą przedstawiciele agendy rządowej przy Ministerstwie Gospodarki Dubaju – Dubai FDI. Spotkania koncentrować się będą na wypracowaniu strategii powstania nowej marki eksportowej oraz wymianie know – how.
Bliski Wschód traktujemy jako szansę i wiążemy z nim duże nadzieje. Potencjał współpracy jest ogromny i wykracza znacznie poza same relacje biznesowe. Nasi kontrahenci chwalą jakość naszych produktów i chcą z nami odkrywać polskie smaki- mówi Robert Rudnicki, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Delegacja z Dubaju odwiedzi Fabrykę Cukierków „Pszczółka” w Lublinie, spotka się również z przedstawicielami Krajowej Spółki Cukrowej SA.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.