Zaczęło się od braku pomysłu,.i od tego, że mieliśmy lokal, który trzeba było zagospodarować. Myśl, że warto zainwestować w sklep podsunęli nam mieszkańcy. W okolicy brakowało miejsca, w którym można by było zrobić pełne zakupy. Co prawda był sklep, ale słabo zatowarowany. Po większość artykułów spożywczych trzeba było jechać do najbliższego miasta, a nie jest to tak wygodne jak możliwość zrobienia zakupów na miejscu. Decyzję ułatwiło to, że w naszym lokalu był wcześniej sklep. Z racji braku doświadczenia zaczęliśmy szukać pomocy sieci franczyzowej. Zależało nam jednak, by była to polska firma i żebyśmy mieli prawo głosu w decydowaniu o własnym sklepie. I tak trafiliśmy na Topaz. Zaczęliśmy od 2/3 obecnej przestrzeni. Z czasem, z racji rozwoju biznesu, powiększyliśmy powierzchnię sprzedaży. W ten sposób od niemal 15 lat, z niewielką przerwą, jesteśmy z powodzeniem związani z siecią Topaz i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.