Wprowadzenie do sprzedaży toreb z elementami odblaskowymi jest kontynuacją rozpoczętej w kwietniu akcji „Bądź bezpieczny na drodze". Carrefour przyłączył się wówczas do działań BRD KGP, wspierając akcje edukacyjne dla rowerzystów, mających na celu uświadomienie ich o konieczności wyposażenia roweru w elementy zwiększające ich bezpieczeństwo na drodze.
Propozycja toreb z elementami odblaskowymi w sprzedaży w sklepach Carrefour, ma na celu propagowanie zasad bezpiecznego poruszania się pieszych na drogach, zwłaszcza poza terenem zabudowanym. Poprzez tego typu działania uświadamiające, Carrefour chce wspierać wysiłki Policji i wspólnie zachęcać polskie społeczeństwo do tego, aby być widocznym na drodze, zmniejszając tym samym ryzyko wypadków na drogach.
W aktualnej ofercie znajdują się torby w trzech kolorach: czerwonym, niebieskim i granatowym. Torby wykonane są z tkaniny powlekanej z paskiem odblaskowym o szerokości 25 mm, naszytym poziomo dookoła torby. Materiał, z którego wykonana jest torba nadaje się do długotrwałego użytkowania oraz prania.
- Poprzez wprowadzenie do sprzedaży toreb z elementami odblaskowymi i hasło na torbie „Bądź trendy, świeć przykładem" Carrefour chce zwrócić uwagę pieszych na zasady bezpiecznego poruszania się po drodze. Chcielibyśmy przekonać naszych klientów do faktu, że ich zdrowie i życie zależy także od tego jak szybko zostanie dostrzeżony przez nadjeżdżający samochód. Nie zawsze kierowca jest w stanie w porę dostrzec pieszego, zwłaszcza na poboczu drogi, w ciemności, stąd narodził się pomysł wprowadzenia do sprzedaży toreb z paskiem odblaskowym - mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
Akcja ta wpisuje się w realizowaną przez Carrefour strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada reagowanie na ważne problemy społeczne i podejmowanie odpowiednich inicjatyw społecznych.
(maj)
tagi: Carrefour ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...