Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation. Dodatkowo, prowadzone są także akcje promocyjne marki w hipermarketach Carrefour oraz Tesco, w ramach których klienci tych sieci mogą wygrać specjalne bilety VIP na koncert Madonny (Carrefour) i U2 (Tesco).
Kampania telewizyjna, obejmująca 15-sekundowe spoty emitowane na antenach wybranych stacji telewizyjnych (TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet, TV4 i stacje At Media), komunikuje informację, że Carlsberg jest oficjalnym piwem koncertów Live Nation oraz informuje o możliwości wygrania biletów, odsyłając jednocześnie do strony internetowej marki. Energetyzująca muzyka spotu oraz sceniczne otoczenie, w jakim pokazana jest butelka Carlsberga, dają przedsmak „prawdopodobnie najlepszych wrażeń muzycznych na żywo" jakich spodziewać się można podczas koncertów Live Nation.
Kampania prowadzona w Internecie obejmuje wybrane serwisy tematyczne i społecznościowe, takie jak m.in. O2, Wp.pl, Activist.pl, Fotka.pl, nasza-klasa.pl, wrzuta.pl i inne. Formaty internetowe przekierowują zainteresowanych do specjalnie uruchomionej strony http://www.carlsbergmusic.pl/, która informuje o zasadach promocji i jednocześnie jest platformą, na której można wygrywać bilety na wybrany przez siebie koncert.
Aby móc wziąć udział w Konkursie na http://www.carlsbergmusic.pl/, o bilet na wybrany przez siebie koncert, wystarczy kupić piwo Carlsberg i wykorzystać znalezione pod kluczykiem puszki lub kapslem butelki kody. Nagrody można wygrywać codziennie i grać o nie wielokrotnie. Raz w tygodniu osoba, która wpisze największą ilość kodów, wygrywa odtwarzacz MP3.
Dodatkowo Carlsberg prowadzić będzie dedykowane akcje promocyjne w hipermarketach Carrefour (od 1 lipca do 7 sierpnia) i Tesco (od 1 do 31 lipca). W ramach promocji w hipermarketach Tesco jako nagrodę główną przygotowano dwuosobowy bilet VIP na koncert jednej z najpopularniejszych na świecie formacji rockowych - U2, promującej swój najnowszy album „No Line on The Horizon". Z kolei uczestnicy promocji dedykowanej do hipermarketów Carrefour będą mogli grać o nagrodę główną - bilet VIP na pierwszy i jedyny w Polsce koncert ikony popkultury - Madonny, która wystąpi w ramach światowej trasy Sticky & Sweet Tour, oraz o nagrody tygodniowe- odtwarzacze MP3. Bilety VIP z pakietem VIP, będące nagrodą główną, gwarantują nie tylko miejsce w specjalnym sektorze i poczęstunek w czasie koncertu, ale i dojazd oraz nocleg w dniu koncertu.
Aby wziąć udział w promocji Tesco lub Carrefour - o podobnych mechanizmach konkursowych - wystarczy kupić w jednym z hipermarketów Tesco lub Carrefour 10-pack piwa Carlsberg i zachować dowód zakupu, wysłać sms zgłoszeniowy, a następnie w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na otrzymane pytanie konkursowe. Szczegóły na www.carlsberg.pl.
Laureat nagrody głównej w konkursie Tesco zostanie wyłoniony 3 sierpnia, a w Carrefourze - 11 sierpnia.
(maj)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...