Wiadomości

15 lat MAKRO w Polsce

Piątek, 03 lipca 2009
Z okazji piętnastolecia wszystkie hale MAKRO Cash & Carry w Polsce prezentują się kupującym w nowej, jubileuszowej odsłonie. W ramach rocznicowej kampanii „Razem. Bo warto!" zaplanowano również liczne promocje dla klientów i dostawców.

W halach MAKRO Cash & Carry pojawiło się specjalne, jubileuszowe oznakowanie z okazji piętnastych urodzin firmy w Polsce. Hasło kampanii jubileuszowej „Razem. Bo warto!" podkreśla wieloletnią, opartą na partnerstwie współpracę pomiędzy firmą a jej klientami.

Do wspólnego świętowania MAKRO zaprasza swoich klientów, zaznaczając, że sukces firmy wiąże się nierozerwalnie z ich sukcesem. Dlatego w okresie trwania kampanii będą oni mogli skorzystać z jubileuszowych, specjalnych ofert, a także wziąć udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez MAKRO wspólnie z dostawcami.

Z kolei dla dostawców przygotowano specjalne usługi, dzięki którym będą mogli jeszcze lepiej promować swoje marki i produkty. Udostępniono im rozwiązania, które do tej pory były niedostępne, takie jak direct mailing czy wsparcie konsultantów.

Kampania jubileuszowa została zorganizowana dla wszystkich hal w Polsce i potrwa do połowy listopada. Na jesieni 2009 dodatkowe atrakcje czekać będą na klientów hal, które w tym roku kończą 15 lat - a więc w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich, w Sosnowcu i Łodzi.

(maj)

tagi: MAKRO ,