W halach MAKRO Cash & Carry pojawiło się specjalne, jubileuszowe oznakowanie z okazji piętnastych urodzin firmy w Polsce. Hasło kampanii jubileuszowej „Razem. Bo warto!" podkreśla wieloletnią, opartą na partnerstwie współpracę pomiędzy firmą a jej klientami.
Do wspólnego świętowania MAKRO zaprasza swoich klientów, zaznaczając, że sukces firmy wiąże się nierozerwalnie z ich sukcesem. Dlatego w okresie trwania kampanii będą oni mogli skorzystać z jubileuszowych, specjalnych ofert, a także wziąć udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez MAKRO wspólnie z dostawcami.
Z kolei dla dostawców przygotowano specjalne usługi, dzięki którym będą mogli jeszcze lepiej promować swoje marki i produkty. Udostępniono im rozwiązania, które do tej pory były niedostępne, takie jak direct mailing czy wsparcie konsultantów.
Kampania jubileuszowa została zorganizowana dla wszystkich hal w Polsce i potrwa do połowy listopada. Na jesieni 2009 dodatkowe atrakcje czekać będą na klientów hal, które w tym roku kończą 15 lat - a więc w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich, w Sosnowcu i Łodzi.
(maj)
tagi: MAKRO ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...