Łowicz jako lider produktów dżemowych i sosów gotowych mokrych i marka wyznaczająca trendy w tych segmentach musi szybko reagować na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Ważnym elementem strategii komunikacyjnej Łowicza, który w ciągu ostatniego roku zaskakuje nas innowacyjnymi rozwiązaniami produktowymi (linie: Śniadania Świata, Czeko Dżemi, zupy gotowe w saszetkach), jest modyfikacja logotypu i zmiana szaty graficznej. Celem przeprowadzanych właśnie zmian jest uzyskanie spójnej i atrakcyjnej identyfikacji wizualnej całej marki parasolowej Łowicz, która oddaje jej rynkowy dynamizm, podkreśla wysoką jakość i naturalności produktów.
Co zmieniamy?
Zmodyfikowany został powszechnie znany konsumentom logotyp Łowicza z trzema wisienkami. W nowej wersji (bez wisienek, z czerwonym paskiem w dolnej części) stał się on bardziej uniwersalny i pasuje jednakowo dobrze zarówno do kategorii „słodkiej” Łowicza (produkty dżemowe), jak i „słonej” (sosy, koncentraty pomidorowe, zupy gotowe). Doskonale komunikuje również najważniejsze atrybuty marki. Jednym z priorytetów podczas projektowania zmian było utrzymanie więzi z obecnym logotypem, do którego przywiązani są konsumenci Łowicza. Udało się to osiągnąć poprzez zastosowanie tych samych kolorów, podobnych elementów graficznych (owal i listek) oraz zbliżonego liternictwa.
Zakres zmian w szatach graficznych poszczególnych linii produktowych będzie miał zróżnicowany charakter: od zmian ewolucyjnych po rewolucyjne. Zachowana zostanie jednak spójność w opakowaniach całego asortymentu.
Modyfikacja identyfikacji wizualnej Łowicza jest dziełem agencji Dragon Rouge.
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....