Leszek przenosi góry do miasta! Zgodnie z zimową tradycją już od listopada na sklepowych półkach czekają wyjątkowe puszki Leszka z limitowanej edycji. Tym razem pojawiły się na nich góry opisane w charakterystyczny dla marki, przewrotny sposób. Wśród oznaczonych na puszce nazw szczytów, znalazły się m.in. Szczyt Wszystkiego, Zaszczyt czy Górna Półka. Za wyjątkowym projektem stoi Zuza Sadlik, która stworzyła także wcześniejsze odsłony limitowanych puszek Leszka.
W ramach kampanii reklamowej marka stworzyła także 15-sekundowy spot, który swoją premierę miał 27 grudnia. W reklamie przedstawione zostało spowite zimową aurą miasto, zza którego wyrastają górskie szczyty, przenosząc magiczny, zimowy klimat do centrum miejskiego zgiełku. Leszek kocha miejski styl życia, jednak nie chce rezygnować z tego, co najlepsze podczas zimowych miesięcy. Dzięki niemu możemy cieszyć się mroźnym klimatem niezależnie od okoliczności. Spot emitowany jest w telewizji oraz na VOD. Dodatkowo, w ramach kampanii stworzono także kreacje na nośniki OOH zlokalizowane w południowej Polsce.
Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja GPD, za produkcję – dom produkcyjny DYNAMO zaś za postprodukcję – DELAPOST. Kampania digital prowadzona jest przez Cut The Mustard, działania PR przez Tailor Made PR, zaś zakup mediów przez Zenith Optimedia.
Link do spotu:
https://youtu.be/TtNkT0ig1-Q