Poczuj radość wspólnego kibicowaniaW nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca Polaków swoimi aktywnościami do wspólnego kibicowania, przeżywania radości z sukcesów i okazywania ducha sportowej rywalizacji podczas skoków naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego 02 stycznia 2019 r. i trwającego do 12 stycznia 2019 r. konkursu konsumenckiego w sieci Biedronka, Milka daje możliwość wygrania biletów na konkurs skoków w Zakopanem – wydarzenia tak bliskiego sercom wszystkich polskich kibiców.
Aby zostać Uczestnikiem Konkursu należy spełnić łącznie następujące warunki:
- w czasie Sprzedaży Promocyjnej zakupić jednorazowo dowolne produkty Milka (z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł zachować dowód zakupu Produktów (oryginalny paragon fiskalny),
- dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w Konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl
- wykonać zadanie konkursowe – zgodnie z opisem w pkt. 11 Regulaminu konkursu.
W puli nagród znajdują się bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem odbywający się w dniu 19.01.2019 r. oraz 20.01.2019 r. oraz karty przedpłacone o wartości 2000 zł.
Konkurs trwa od 02 stycznia 2019 r. do 12 stycznia 2019 r i jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie: www.milkazeskoczkami.pl.
Sercem z NaszymiMilka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od zawsze wspierała narciarzy. Tak jak Polacy, dla których skoki narciarskie są ulubionym zimowym sportem. Marka w tym sezonie rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi” ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.
Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za zakup mediów Carat, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Sarigato. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.