Wiadomości

LECH ZABIERZE DO NOWEJ KALEDONII

Piątek, 03 lipca 2009
Rozpoczęła się promocja konsumencka „Znajdź Nową Kaledonię!" Wyjazd do Nowej Kaledonii, kitesurfingowego raju, to główna nagroda w letniej promocji konsumenckiej marki piwa LECH Premium (Kompania Piwowarska SA).

Komunikację promocji „Znajdź Nową Kaledonię!" marka rozpoczęła poprzez wykorzystanie jednego z najbardziej innowacyjnych narzędzi w komunikacji z konsumentem - Augmented Reality (pol. Poszerzona Rzeczywistość). Promocja wspierana jest także na opakowaniach promocyjnych puszek i butelek i materiałach POS w punktach sprzedaży. Ponadto prowadzone są działania PR oraz reklama w Internecie.

 

Promocja konsumencka marki LECH „Znajdź Nową Kaledonię!" rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: wyjazd dla laureata wraz z trójką przyjaciół do Nowej Kaledonii, 20 szkoleń kitesurfingowych dla 2 osób na Helu oraz 10 tysięcy koszulek firmy Diverse. Aby wziąć udział w promocji wystarczy kupić piwo LECH - symbole 3 nagród będzie można zaleźć na odwrocie kapsli i zawleczek opakowań promocyjnych.

 

Komunikację promocji „Znajdź Nową Kaledonię!" marka rozpoczęła poprzez wykorzystanie jednego z najbardziej innowacyjnych narzędzi w komunikacji z konsumentem - Augmented Reality (pol. Poszerzona Rzeczywistość). Technologię „poszerzonej rzeczywistości" LECH wykorzystał po raz pierwszy w Polsce! W najnowszym wydaniu „Przekroju" (nr 25) na ostatniej stronie wakacyjnego dodatku „Więcej z lata" oraz na stronie http://www.lech.pl/ pojawił się specjalny piktogram z widokiem palmy, który uruchamia wyjątkową animację 3D. W „oku" kamery internetowej ze zwykłej palmy "wyrośnie" przestrzenna kula ziemska, na której znaleźć można Nową Kaledonię. Szczegóły poszerzonej rzeczywistości znajdują się na stronie wspierającej promocję „Znajdź Nową Kaledonię!" www.lech.p/nowakaledonia.pl. Aby zobaczyć jak LECH stworzył poszerzoną rzeczywistość należy wejść na: http://www.youtube.com/watch?v=NUM0i9kb7Wg.

 

TM

tagi: Kompania Piwowarska ,