Komunikację promocji „Znajdź Nową Kaledonię!" marka rozpoczęła poprzez wykorzystanie jednego z najbardziej innowacyjnych narzędzi w komunikacji z konsumentem - Augmented Reality (pol. Poszerzona Rzeczywistość). Promocja wspierana jest także na opakowaniach promocyjnych puszek i butelek i materiałach POS w punktach sprzedaży. Ponadto prowadzone są działania PR oraz reklama w Internecie.
Promocja konsumencka marki LECH „Znajdź Nową Kaledonię!" rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: wyjazd dla laureata wraz z trójką przyjaciół do Nowej Kaledonii, 20 szkoleń kitesurfingowych dla 2 osób na Helu oraz 10 tysięcy koszulek firmy Diverse. Aby wziąć udział w promocji wystarczy kupić piwo LECH - symbole 3 nagród będzie można zaleźć na odwrocie kapsli i zawleczek opakowań promocyjnych.
Komunikację promocji „Znajdź Nową Kaledonię!" marka rozpoczęła poprzez wykorzystanie jednego z najbardziej innowacyjnych narzędzi w komunikacji z konsumentem - Augmented Reality (pol. Poszerzona Rzeczywistość). Technologię „poszerzonej rzeczywistości" LECH wykorzystał po raz pierwszy w Polsce! W najnowszym wydaniu „Przekroju" (nr 25) na ostatniej stronie wakacyjnego dodatku „Więcej z lata" oraz na stronie http://www.lech.pl/ pojawił się specjalny piktogram z widokiem palmy, który uruchamia wyjątkową animację 3D. W „oku" kamery internetowej ze zwykłej palmy "wyrośnie" przestrzenna kula ziemska, na której znaleźć można Nową Kaledonię. Szczegóły poszerzonej rzeczywistości znajdują się na stronie wspierającej promocję „Znajdź Nową Kaledonię!" www.lech.p/nowakaledonia.pl. Aby zobaczyć jak LECH stworzył poszerzoną rzeczywistość należy wejść na: http://www.youtube.com/watch?v=NUM0i9kb7Wg.
TM
tagi: Kompania Piwowarska ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...