In-Store Media zrealizowało pierwszą świąteczną kampanię POS dla marki Lavazza w sklepach Carrefour
Czwartek, 20 grudnia 2018
„To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo” - mówi Łukasz Lisius, Country Manager Lavazza Polska. „Okres przedświąteczny to najlepszy moment, aby produkt zaznaczył swoją obecność na sklepowych półkach. To właśnie wtedy dla swoich najbliższych szukamy wartościowych prezentów, a Lavazza jest jedną z najwyżej ocenianych przez konsumentów marek kawowych.”
Kampania wystartowała we wszystkich hipermarketach Carrefour 31 października i potrwa do 2 stycznia 2019 r. W jej ramach w alejach produktowych dedykowanych kawom branding Lavazzy jest widoczny na bramach, totemach, podświetlanych ekspozytorach i listwach cenowych oraz flagach przy produkcie (te ostatnie zainstalowano łącznie w 102 sklepach). „W sklepach Carrefour chcieliśmy zakomunikować konsumentowi obecność naszej marki zarówno przy wejściu do kategorii, gdzie umieściliśmy bramy i totemy, jak również przy samej półce, przy której wiszą flagi i podświetlane listwy półkowe. Nośnikiem, który najbardziej przypadł mi do gustu, jest jednak podświetlany ekspozytor, dzięki któremu kawa Lavazza jest jeszcze bliżej konsumenta, a ten może dokładnie zapoznać się z produktem. Jako lider kategorii ziarna mamy obowiązek, aby dalej rozwijać markę wspólnie z naszymi konsumentami”- dodaje Lisius. Okres przedświąteczny stanowi początek działań merchandisingowych, dzięki którym marka Lavazza ma być bardziej widoczna na poziomie sklepu. Te działania firma planuje także w nadchodzącym, 2019 roku. Ponadto, w największych miastach Polski wystartowała już kampania outdoor’owa kawy Lavazza Qualita Oro. Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku. Współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.