Advertisement

Wiadomości

Znana w 38 krajach luksusowa marka lodów już tego lata na polskim rynku

Czwartek, 02 lipca 2009
Tego lata na polskim rynku pojawi się szwajcarska marka luksusowych lodów Mövenpick, znana w 38 krajach. Ponad 50-letnia tradycja w połączeniu z innowacyjnością oraz pasją do kunsztu kulinarnego zaowocowała nowymi, wyjątkowymi kolekcjami lodów, które zadowolą najbardziej wymagających.

Lody Mövenpick zawdzięczają swój kunszt zaangażowaniu zespołów kulinarnych specjalistów. To oni są autorami każdego produktu i ich własnoręczny podpis znajduje się pod wszystkimi recepturami i smakami. To oni kontrolują wszystkie etapy produkcji - od doboru składników poprzez ich umiejętne łączenie ze szwajcarską śmietaną, aż po projektowanie procesów produkcji.

 

Wyróżnikiem marki Mövenpick są wyrafinowane receptury i ścisłe związki ze światem gastronomii. Mövenpick czerpie inspiracje z rewolucyjnych wizji kulinarnych zrodzonych w najlepszych szwajcarskich restauracjach lat 60-tych XX wieku. Najlepsi szefowie kuchni przeistaczali te wizje w rzeczywistość. Lody Mövenpick to jedno z ich dzieł. Ich pasja i entuzjazm były motorem ciągłych poszukiwań nowych dróg i inspiracji w dziedzinie smaku i konsystencji.

 

W latach 70-tych XX wieku Mövenpick jako pierwsza marka na świecie wprowadziła receptury lodów złożone z kontrastujących zawijasów, z polewą lukrową lub kawałkami innych składników. Bogaty asortyment kulinarnych kombinacji osiągnął sukces w świecie lodów. Ten fakt zasadniczo zmienił odbiór i przeznaczenie lodów i podniósł ich status do poziomu nadzwyczajnego doświadczenia kulinarnego. Inne przykłady ówczesnych innowacji obejmowały m.in. kreatywne przeniesienie receptur słynnych deserów w świat lodów: Crème Brulée, Tiramisù lub Panna Cotta. Na nowo odkryty został również kremowy sorbet.

 

Przysmaki, które wcześniej można było znaleźć jedynie w wykwintnych restauracjach, są teraz dostępne również w sprzedaży detalicznej. Natomiast związek z szefami kuchni i ich kulinarnymi inspiracjami pozostaje...

 

To, co najlepsze z natury

 

Produkty Mövenpick są wytwarzane wyłącznie przy użyciu najlepszych składników pozyskiwanych z największą starannością i przetwarzanych w naturalny sposób, bez jakichkolwiek sztucznych barwników i dodatków.

 

Mimo, iż w dzisiejszym świecie nie jest to już norma, Mövenpick preferuje wyłącznie składniki naturalne w 100%. Emulgatorem jest zawsze żółtko jaja, a stabilizatorem zawsze naturalna skrobia i proteiny. Sorbety powstają na bazie prawdziwego purée z owoców, a wszystkie barwniki powstają na bazie substancji naturalnych.

 

Nagrodą za tak skrupulatne podejście jest subtelność smaku i konsystencji, z którymi żadne sztuczne aromaty nie mogą sie równać.

 

Szwajcarska precyzja

 

Subtelna delikatność receptur Mövenpick wynika z wyjątkowej staranności, długiego czasu przygotowania oraz wysokiej dokładności. W ciągu swojej długiej historii opracowano unikalne procesy produkcji, dzięki którym możliwe jest uzyskanie jakości, której lody Mövenpick wymagają i na która zasługują.

 

Doskonałość rozpoczyna sie od podstawowych przygotowań, niezależnie czy są to lody czy sorbet. Unikalna kremowa lekkość lodów Mövenpick wymaga dokładnej kontroli i stałego nadzoru.

 

Istotą doskonałości jest staranność i dbałość o szczegóły. To dlatego dba się o każdy szczegół, jak np. zapewnić aby karmelizowane orzechy nadal były chrupkie.

 

Precyzja jest motywem przewodnim, nie tylko w zakresie produkcji, ale także w odniesieniu do prezentacji produktu. Zawijasy, kolorowe paski w recepturze ‘Crème Brulée' i każdy wizualny szczegół jest wynikiem określonej koncepcji i umiejętności, wyłącznie w jednym celu - aby na talerzu mogła pojawić się idealna gałka lodów.

 

Lody Mövenpick są sprzedawne w 38 krajach świata - Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, Azji, w rejonie Środkowego i Południowego Pacyfiku.

 

Marka zajmuje czołową pozycję na rynku szwajcarskim w kategorii lodów luksusowych z 14% udziałem w rynku detalicznym. Jest również liderem w kanale detalicznym w Rosji oraz
w kanale HoReCa w Wielkiej Brytanii.

 

W 2008 roku marka podwoiła wartość sprzedaży.

 

TM

tagi: Mövenpick ,