„Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” - nowa odsłona kampanii marki Wawel skierowana do młodych konsumentów
Poniedziałek, 26 listopada 2018
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt „Dobre Składniki” marki Wawel. Ma na celu dalsze budowanie świadomości na temat pionierskiego projektu marki, w dzięki któremu już wszystkie produkty marki mają krótszy skład. Tym razem Wawel stawia na uproszczenie komunikacji i dotarcie do młodego, coraz bardziej świadomego, konsumenta.
Po półtora roku od premiery projektu „Dobre Składniki” Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii. Zaplanowano szeroko zakrojone działania z intensywną kampanią digitalową, która będzie obejmować nowe media – Google Display Network, portale horyzontalne oraz popularne wśród Millenialsów kanały społecznościowe, m.in. Instagram, Facebook, Youtube czy Tik Tok. W nowej kreacji marka postawiła na nowe założenia – lekką komunikację w stylu komiksowym, humor i atrakcyjny design. Pierwsze produkty wspierane w ramach tegorocznej części kampanii to cukierki M!chałki z Wawelu, czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki oraz specjalna oferta zimowa.
Zmianie uległo także oznakowanie samych opakowań – na odwrocie produktów znajdziemy krótką i klarowną informację o Dobrych Składnikach, ułatwiającą konsumentowi podjęcie decyzji zakupowej. Na froncie opakowań natomiast pojawi się logo rozpoznawalnego już projektu. W ramach nowej komunikacji zaplanowano również zmianę wyglądu materiałów POS.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dział marketingu Wawel i agencja Schulz Brand Friendly.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.