Sklep odwiedzają różni ludzie. Często przyzwyczajenia klientów bawią, ale nieraz imponują. Mam klientkę, która w sposób wyjątkowy pomaga mi w prowadzeniu biznesu. Każdy detalista wie, że oferując do sprzedaży świeże warzywa i owoce trzeba liczyć sie z koniecznością wyrzucania części towaru, ponieważ ten szybko się psuje. Mimo przetrzymywania w odpowiedniej temperaturze i opakowaniach niektóre warzywa i owoce czernieją, część więdnie, a inne tracą pierwotną jędrność. Oczywistym jest, że mając do wyboru lśniące produkty nie zwrócimy uwagi na te chociażby obite. Wspomniana przeze mnie klientka ma jednak inne zasady. Zawsze wybiera te „brzydsze”. Proponowałam jej już, że mogę policzyć produkty taniej, bo mam świadomość, że nie są pierwszej świeżości. Ona jednak mówi, że nie ma takiej konieczności, bo właśnie takie lubi, sama je wybrała, a do tego nie lubi marnowania żywności. Więc z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że mam wyjątkowych klientów.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.