Zajmuję się handlem od około 4-5 lat, ale wcześniej przez wiele lat sklepy spożywcze prowadził mój tata, więc miałem okazję obserwować wszystkie przemiany jakie dzieją się na rynku. Współczesny handel to wiele ułatwień, głównie od strony technologii. Moim zdaniem teraz łatwiej jest prowadzić sklep niż kiedyś. Samo monitorowanie rotacji towarów, zamówienia, łatwy dostęp do hurtowni, wszystko odbywa się drogą elektroniczną. Dzisiaj robimy zamówienie w systemie, jutro mamy towar w sklepie. Również samo księgowanie faktur odbywa się elektronicznie, sprawnie i szybko. A kiedyś pamiętam jak tata musiał osobiście jeździć do każdej hurtowni w poszukiwaniu towarów czy lepszych cen. Oczywiście odczuwamy bardziej niż kiedyś dużą liczbę dyskontów, ale mamy sklep typowo osiedlowy, więc jesteśmy nastawieni na inny rodzaj zakupów. Są to zakupy mniejsze, codzienne, tak zwane doraźne.
Michał Bagiński Właściciel sklepu sieci Chorten w Łomży
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.