Warcaby, chowany, czy bierki – nie ma znaczenia, w co najchętniej bawią się rodziny, ważne, że właśnie na wspólnej zabawie najchętniej spędzają czas. Z takiego założenia wyszły Biedronka i firma Trefl, organizując konkurs na jak najciekawszą grę, która docelowo ma trafić na półki sklepów Biedronka. Do wygrania jest także 50 tys. zł.
- Gry i łamigłówki pojawiają się w naszej ofercie regularnie. Popularnością cieszą się nie tylko pozycje dla dzieci, ale także dla dorosłych. Zaangażowaliśmy się zatem w projekt „Zgrana rodzina”, aby jeszcze bardziej zaktywizować klientów i zainspirować ich do stworzenia wartościowej gry. Wystarczy, że w czasie jesiennych wieczorów uruchomią pokłady kreatywności i być może już wkrótce zwycięzca konkursu okaże się twórcą jednej z najpopularniejszych gier w Polsce - zachęca Kamila Mikitiuk, kupiec odpowiedzialny za ofertę zabawek w sieci Biedronka.
50 tys. zł za najciekawszy pomysł
Zasady konkursu „Zgrana rodzina” są bardzo proste. Wystarczy między 15 listopada a 31 grudnia br. kupić w Biedronce wybrany produkt firmy Trefl z serii „Fun for Everyone”, zarejestrować paragon na stronie www.zgranarodzina.trefl.com i wysłać swój oryginalny pomysł familijnej gry. Oceniane będą opis, zasady gry, pomysł i prezentacja rozgrywki z zastosowaniem zdjęć prototypu gry.
Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 16 kwietnia 2019 r. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł, a jego grę, wyprodukowaną przez firmę Trefl, w przyszłym roku sprzedawać będzie w ramach oferty świątecznej sieć sklepów Biedronka. Na opakowaniu nie zabraknie nazwiska autora. Dodatkowo w konkursie przewidziane są też wyróżnienia: trzy nagrody pieniężne o wysokości 1 tys. zł i 20 zestawów gry „5 sekund”.
Zabawa dla wszystkich bez wyjątku
Inspiracją dla akcji „Zgrana rodzina” są edukacyjne zabawki firmy Trefl z serii „Fun for Everyone”, które będzie można kupić w sklepach Biedronka od 15 listopada br. W ofercie sieci dostępne będą m.in. gry edukacyjne, zestawy zabaw oraz puzzle sensoryczne. Linia zabawek „Fun for Everyone” została opracowana w myśl zasady inclusive design. Oznacza to projektowanie gier dla każdej grupy użytkowników bez wyjątku.
Produkty „Fun for Everyone” pomagają dzieciom odkrywać świat wszystkimi zmysłami, rozwijają spostrzegawczość, koncentrację, orientację przestrzenną, słownictwo, a przede wszystkim pobudzają wyobraźnię. Przykładowo w grze „Zoo alfabet” dzieci uczą się angielskiego układając kolorowe puzzle i słuchając śmiesznych historyjek o zwierzątkach, a alfabet poznają nie tylko wzrokiem, ale i dotykiem. W „Palce lizać” – rodziny zapoznają się z zasadami prawidłowego odżywiania się, a dzieci mają możliwość nauki robienia zakupów czy liczenia pieniędzy, ale też uruchomiają zmysł dotyku i poznają faktury różnych składników posiłków.
Więcej informacji na temat konkursu, w tym jego regulamin, można znaleźć na dedykowanej stronie:
https://zgranarodzina.trefl.com/.