Advertisement

Kategorie produktów

Pielęgnacja ciała - balsamy

Środa, 09 sierpnia 2006 HURT & DETAL - Nr 4 (6) / 2006
Choć Polki najchętniej kupują kosmetyki nawilżające do codziennej pielęgnacji ciała - głównie mleczka i balsamy przeznaczone do pielęgnacji skóry suchej - to z danych rynkowych wynika, że stopniowo stają się one coraz bardziej wymagające. Wzrasta sprzedaż balsamów ujędrniających oraz kosmetyków antycellulitowych. Według badań ACNielsen, konsumentki najczęściej kupują produkty ze średniej półki cenowej (ok. 14 zł za 250 ml oraz ok. 18 zł za 400 ml). Są to głównie produkty międzynarodowych marek takich jak Nivea czy Dove. W ostatnim czasie można jednak zauważyć zwiększone zainteresowanie produktami tzw. private labels, charakteryzującymi się niższą ceną - podaje Katarzyna Bogucka, Junior Public Relations manager w firmie NIVEA Polska.

Nawilżające ukojenie dla ciała i zmysłów

Stres, przemęczenie, praca na coraz wyższych obrotach, nieustający pośpiech - to dla większości z nas, niestety, codzienność. Uczestnictwo w wyścigu bezlitośnie wymusza na nas skracanie do minimum czasu, który możemy poświęcić samym sobie. Tęsknimy za chwilą relaksu, ukojenia i przyjemności. Marzymy o odpoczynku dla ciała i zmysłów...
Johnson&Johnson wprowadza na polski rynek - Relaksujący balsam do ciała Neutrogena® Formuła Norweska - najnowszy produkt marki Neutrogena® Formuła Norweska, eksperta w zakresie nawilżania suchej skóry.
Stworzona we współpracy z dermatologami, a teraz dodatkowo wzbogacona ekstraktem z rumianku formuła nowego balsamu przez 24 godziny intensywnie nawilża i wygładza skórę. Łagodna, jedwabista konsystencja, delikatnie lawendowy kolor i lekko słodki zapach z nutą lotosu koją, relaksują całe ciało i sprawiają, że rytuał codziennego nawilżania staje się wyjątkową przyjemnością. Balsam doskonale się rozsmarowuje, szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu.

Skóra wysuszona przez słońce

Promieniowanie ultrafioletowe, na które jesteśmy dużo bardziej narażeni w okresie letnim, wysusza i uszkadza skórę. Dlatego więcej osób sięga po mleczka i balsamy właśnie w okresie wakacyjnym. Wiedzą o tym firmy kosmetyczne i z myślą o letnim zwiększeniu sprzedaży wprowadzają na rynek nowe produkty.

Marka Lirene zaoferowała w maju nową ofertę kosmetyków do pielęgnacji ciała, w tym kilkanaście zróżnicowanych balsamów. Wszystkie kosmetyki otrzymały delikatną i kobiecą szatę graficzną, ponadto oferta została skonstruowana tak, by każda konsumentka znalazła w niej kosmetyk dla siebie.
W seriach zastosowano różnorodne naturalne dodatki, które pomagają uzyskać oczekiwany przez klientów efekt pielęgnacyjny. Balsamy oparte na delikatnych masłach lub olejach roślinnych pomagają przywrócić właściwe natłuszczenie naskórka. W lecie sprawdzają się także wyciągi z wielu roślin naturalnie przystosowanych do silniejszego słońca, takich jak polinezyjskie drzewko Noni lub nasz rodzimy słonecznik. Ekstrakty te zawierają substancje chroniące komórki przed wolnymi rodnikami, których źródłem jest UV. Z kolei folacyna, czyli kwas foliowy jest substancją wspomagającą procesy naprawcze w komórkach.

Zwolenniczki delikatnej i skutecznej pielęgnacji mogą wybierać wśród balsamów z linii Body Exclusive Lirene, w której znalazły się delikatnie perfumowany Balsam antystresowy, Balsam odżywczy i Balsam modelujący, zawierający kompleks z ziaren kawy i ostrokrzewu paragwajskiego o działaniu ujędrniającym i wyszczuplającym.

Linia Body Shaping Lirene to: Balsam ujędrniający z wyciągiem z NONI, „rośliny od zawsze uważanej za cudowną, dzięki swoim wszechstronnym właściwościom leczniczym i aromaterapeutycznym”, Balsam z kompleksem wyszczuplającym, który jest „prawdziwym koktajlem witaminowym dla skóry” oraz Balsam anti-aging z folacyną - składnikiem o działaniu regenerującym i uelastyczniającym skórę.

Z kolei balsamy z linii Body Colour Lirene dbają o kondycję ciała o każdej porze dnia. Rano przyda się zapewne Balsam nawilżający, który zawiera bogaty zestaw składników nawilżających skórę, w ciągu dnia Balsam energetyzujący, który dzięki orzeźwiającej nucie zapachowej odświeży i zrelaksuje ciało, a wieczorem Regenerujący balsam z wyciągiem z czerwonego wina, który nie tylko zregeneruje skórę, ale także otuli ją subtelnym zapachem.

Jak informuje Ilona Szczerbińska – Specjalista ds. PR marki Lirene, do tej pory największym uznaniem wśród konsumentów cieszyły się balsamy nawilżające i ujędrniające Lirene. „Mamy nadzieję, że nowa, bardzo zróżnicowana oferta pozytywnie zaskoczy konsumentów i będzie się cieszyć dużym uznaniem” – dodaje.


Jak zaznacza Edyta Śmiłek Specjalista ds. Public Relations Bielenda Kosmetyki Naturalne, klientki kupujące kosmetyki mają coraz większą wiedzę na temat kosmetyków i coraz większe oczekiwania. Przed kosmetykami stawiane są obecnie o wiele większe wymagania niż tylko optymalne nawilżenie skóry. Preparat pielęgnujący ciało powinien modelować sylwetkę, poprawiać strukturę skóry - jej sprężystość i jędrność - słowem walczyć z upływającym czasem. Wychodząc naprzeciw takim oczekiwaniom Bielenda oferuje kosmetyki do pielęgnacji ciała o właściwościach odmładzających, ujędrniających, antycellulitowych i oczywiście kosmetyki nawilżające.

Pielęgnacja ciała nie ogranicza się do balsamów. Firma proponuje również mleczka (seria Mleczek do pielęgnacji ciała Chocolate, Coffee, Amaretto, Vanilla czy Odmładzające mleczko kokosowe do ciała z olejkiem z baobabu z serii Powitanie z Afryką ), sera (Luksusowe Serum ujędrniająco-modelujące. Biust. Pośladki, Uda z serii SPA Morska Kuracja lub Intensywne serum wyszczuplające z rooibos i orzeszkami kola Powitanie z Afryką), żele (Termoaktywny żel wyszczuplająco – drenujący Fitness Line czy Luksusowy żel wyszczuplający. Antycellulit, przeciw rozstępom SPA Morska Kuracja) oraz kosmetyki – koncentraty w postaci ampułek (Luksusowa kuracja wyszczuplająca. Antycellulit, przeciw rozstępom SPA Morska Kuracja czy Fitness Line – Aktywny koncentrat wyszczuplający 24H, chronoaktywne ampułki na dzień i na noc).
Również kremy do ciała mają wielu zwolenników. „My wiemy, że klientki chętnie sięgają po nasze kremy do ciała – szczególną sympatią cieszą się dwie nasze propozycje: IQ Streve Cream - krem redukujący cellulit i rozstępy i Jogurtowy mus do ciała z serii Beauty Milky” – zaznacza Edyta Śmiłek. Dodaje, że na rynku właśnie pojawiła się nowa seria Sexy Look, której zadaniem jest dbałość o to, aby ciało mogło nabrać wyrazistych, pięknych kształtów. Kosmetyki wchodzące w skład tej serii pielęgnują poszczególne partie ciała - m.in. biust, brzuch i pośladki (Sexy Look: Perfekcyjny Biust - aksamitne serum z efektem powiększania i podnoszenia biustu; Perfekcyjny Brzuch - aksamitne serum; Perfekcyjne Pośladki - brazylijski lifting pośladków - żel podnoszący i modelujący pośladki). „Zauważamy duże zainteresowanie tymi produktami i przewidujemy, że w najbliższym czasie właśnie ta seria będzie jedną z najchętniej kupowanych” – ocenia Edyta Śmiłek.

Pomoc w walce z cellulitem

Modę na Spa wykorzystała natomiast Dermika, oferując serię Noblesse Body Spa. Składa się ona z 3 superspecjalistycznych, aktywnych kosmetyków do pielęgnacji ciała, przeznaczonych do kuracji domowej. Kosmetyki oparte są na najskuteczniejszych, naukowo przebadanych składnikach a kierunki ich działania dobrane są do najczęściej spotykanych problemów ze skórą ciała. Preparaty pomagają w widocznym stopniu zredukować efekt cellulitu, utrzymać prawidłowe parametry młodej, zdrowej skóry - jędrność, sprężystość, elastyczność oraz wspomagają wyszczuplanie.

W skład serii wchodzi Superaktywne Multiserum ® C.L.A. z L-karnityną – koncentrat antycellulitowy i wyszczuplający, w którym zastosowano nieinwazyjną technologię redukcji cellulitu i tkanki tłuszczowej bazując na radykalnie działających składnikach aktywnych: - Nanoemulsji C.L.A. (skoniungowany kwas linolowy, który działa na poziomie komórkowym i ma zdolność do aktywnego spalania tłuszczu zalegającego w komórkach tłuszczowych oraz aktywnego blokowania ponownego napełniania się tych komórek związkami tłuszczowymi); - L-karnitynie i kofeinie (aktywne związki, które stymulują rozkład i usuwanie tłuszczów z tkanki podskórnej); - heterozydach z roślin Centella asiatica (mają poprawić krążenie podskórne a także działać drenująco i przeciwzapalnie) oraz Dwupeptydzie VW (ma działanie silnie drenujące). Jak zapewnia Anna Irzycka, Specjalista ds. PR i promocji Dermiki, już po 4 tygodniach regularnego stosowania obserwuje się znaczne zmniejszenie objawów cellulitu.

Kolejną nowością w ofercie Dermiki jest także Fitoestrogenowy Krem do Ciała z Retinolem do skóry dojrzałej. Nieinwazyjna transdermalna technologia zapobiegania wiotczeniu skóry oraz pomaga utrzymać prawidłowe parametry młodej skóry czyli jędrność, sprężystość i elastyczność. Krem zawiera składniki transdermalne, działające aktywnie w głębszych warstwach skóry: fitoestrogeny, retinol, stabilną witaminę C, niacynamid, czyli biologicznie aktywną witaminę B3 - stymulator kapilar wodnych. Wyciąg z kasztanowca dodatkowo poprawia krążenie limfatyczne, a olejek z makadamii wspomaga odżywienie skóry.

Uzupełnieniem oferty jest Krem-peeling do Ciała z AHA – superwygładzący i regenerujący. Specjalistyczny preparat wyprodukowany jest na bazie naturalnych elementów czerwonych alg Corralinacea oraz kwasów owocowych. Krem opracowany został we współpracy z gronem specjalistów z Instytutu Kosmetyki XXI wieku Dermika spa&salon. W preparacie zastosowano nowatorską technologię podwójnego peelingu polegającą na działaniu ścierająco-złuszczającym. Elementem ścierającym są naturalne drobinki czerwonych alg a czynnikiem złuszczającym jest kompleks alfa-hydroksykwasów - kwas glikolowy, mlekowy, jabłkowy, winowy, cytrynowy. Peeling głęboko oczyszcza i usuwa obumarłe komórki z powierzchni naskórka, likwiduje szorstkość i nadmierne zrogowacenia. Dzięki obecności wysokiej klasy wyciągu z jojoba oraz składników podobnych do naturalnego płaszcza ochronnego skóry ma działanie intensywnie regenerujące. Peeling rewelacyjnie wygładza skórę oraz zwiększa skuteczność działania preparatów aktywnych z serii Noblesse Body Spa - Multiserum® antycellulitowego i Fitoestrogenowego kremu do ciała.
Dermika oferuje również dwa produkty uzupełniające specjalistyczną linię Noblesse Body Spa. Są to ekskluzywne preparaty do kąpieli w formie szybko rozpuszczającego się proszku nasączonego francuskimi perfumami: Kąpiel Białe Szaleństwo oraz Kąpiel Zielona Laguna.

Do codziennej pielęgnacji ciała Laboratorium Kolastyna S.A. proponuje linię balsamów pod nazwą Active Body. Serię tworzy sześć produktów o zróżnicowanym działaniu: balsam odżywczy, balsam nawilżający, balsam regenerujący, balsam wzmacniający, balsam brązujący oraz balsam brązująco - rozświetlający. Preparaty oparte na składnikach aktywnych, takich jak algi, olejek migdałowy, ekstrakt z kasztanowca czy z miłorzębu, doskonale nawilżają, odżywiają i ujędrniają skórę. „Lekka konsystencja i przyjemny delikatny zapach gwarantują wyjątkowy komfort używania” – zaznacza Monika Superniak, Manager ds. PR Laboratorium Kolastyna.

Nowością w ofercie Laboratorium Kolastyna jest balsam wzmacniający z serii Active Body do skóry z problemami naczynkowymi, wprowadzony na rynek w pierwszym kwartale br. Regularne stosowanie preparatu pozwala uszczelnić i uelastycznić ścianki naczyń krwionośnych oraz zmniejszyć zaczerwienienie skóry. Balsam posiada również doskonałe właściwości pielęgnacyjne – głęboko odżywia, nawilża i regeneruje skórę, a także łagodzi podrażnienia i likwiduje uczucie szorstkości, pozostawiając skórę miękką i aksamitnie gładką.

Dla kobiet zmagających się z problemem cellulitu opracowana została seria Special Body. Zawarte w preparatach składniki aktywne, m.in. ekstrakt z kawy zielonej czy L-karnityna, Regu-Slim® wyjątkowo skutecznie likwidują celluilit i rozstępy, a skóra odzyskuje swą jędrność i elastyczność. W skład serii wchodzi pięć nowoczesnych preparatów do pielęgnacji ciała: krem antycellulitowy, krem-żel na rozstępy, serum w ampułkach, peeling do ciała, krem do pielęgnacji biustu oraz dwa preparaty do pielęgnacji stóp: krem na pękające stopy i krem łagodząco-odświeżający do stóp.

„Wszystkie produkty Laboratorium Kolastyna wyróżnia wysoka jakość, innowacyjność receptur oraz zastosowanie nowoczesnych składników aktywnych, które skutecznie pozwalają pozbyć się cellulitu (Special Body), odżywiają, regenerują, czy wzmacniają skórę (Active Body) - podkreśla Monika Superniak.

Dodaje, że szczególną popularnością wśród klientek cieszy się balsam regenerujący z serii Active Body polecany do skóry bardzo suchej oraz balsam brązująco-rozświetlający, zawierający wyciąg
z orzecha włoskiego, ekstrakt z kakao i drobinki złota.

Warto dodać, że balsam brązujący z serii Active Body otrzymał dwukrotnie w latach 2000 - 2001 tytuł „Bestseller Roku” przyznawany przez miesięcznik „Twój Styl”.

Nawilżanie i jeszcze raz nawilżanie

Jak podkreśla dermatolog, dr n. med. Elżbieta Gołębka, współpracująca z NIVEA, recepta na zdrową skórę po lecie jest systematyczne nawilżanie. „Problem skóry suchej występuje częściej nie tylko po ekspozycji na światło słoneczne, czy po solarium, ale też pod wpływem działania detergentów, przebywania w suchym, na przykład klimatyzowanym otoczeniu, w niskich i wysokich temperaturach. Zawartość wody w skórze zmienia się na niekorzyść wraz z wiekiem, a przyspieszyć jej utratę może niedostateczne dostarczanie płynów, zaburzenia hormonalne, schorzenia dermatologiczne oraz metaboliczne i przyjmowanie niektórych leków. Skóra źle nawodniona to skóra, której brak blasku, jest szorstka, łuszcząca, mało estetyczna. Niekiedy powoduje uczucie mrowienia, świądu lub kłucia - wyjaśnia dr Gołębka.

Balsamy i mleczka do codziennej nawilżającej pielęgnacji ciała są podstawą asortymentu NIVEA body. Jak zaznacza Katarzyna Bogucka, Junior Public Relations manager w firmie NIVEA Polska, będąc liderem na rynku, marka NIVEA jest również obecna w segmencie produktów ujędrniających. Firma co roku odświeża swój asortyment, lansując tym samym nowe trendy na rynku produktów do pielęgnacji ciała. Przykładem tych działań jest choćby wprowadzenie pielęgnacyjnej linii Ryż i Lotos, czy intensywnie Wygładzającego Mleczka do skóry suchej.

Produkty NIVEA body bazują na składnikach naturalnych (morskie minerały, wyciągi z ryżu i lotosu, ginkgo biloba czy masło shea). „Priorytetem nie jest pogoń za rewolucyjnymi – często jak się później okazuje – jednorocznymi przebojami, lecz udoskonalanie istniejących i sprawdzonych formuł kosmetyków oraz wytężona praca Centrum Badań i Rozwoju w centrali firmy w Hamburgu. Stąd możemy pochwalić się rzeszą klientek od lat wiernych wypróbowanym naszej marce i kosmetykom” – mówi Katarzyna Bogucka.

Kosmetyki NIVEA body charakteryzuje klarowny podział na typy skóry oraz korzyści płynące z używania danego kosmetyku. „Dobierając nazwy nie szokujemy ilością wykrzykników, wymyślnymi przedrostkami typu „morpfo-” czy „hiper-”. Dbamy przede wszystkim o to, aby klientka bez konsternacji przy półce, sięgnęła po produkt, który najlepiej sprosta potrzebom jej skóry (np. Intensywnie Wygładzające Mleczko; skóra sucha). Kosmetyki NIVEA body przed wprowadzeniem na rynek przechodzą przez tygodnie i miesiące testów laboratoryjnych potwierdzających ich bezpieczeństwo oraz wysoką skuteczność” – tłumaczy ideologię firmy jej przedstawicielka. Dodaje, że niezależnie od trwających kampanii reklamowych firma dba o stałą ekspozycję całego asortymentu NIVEA body na sklepowych półkach.

Pomoc dla wrażliwych

Dla konsumentów z wyjątkowo wrażliwą skórą przeznaczone są kosmetyki antyalergiczne AA. Wśród szerokiej gamy preparatów znajduje się linia do pielęgnacji ciała AA Ciało Wrażliwe - jedyna na polskim rynku kosmetycznym przeznaczona do pielęgnacji wrażliwej i skłonnej do alergii skóry ciała. Produkty zawierają także ekstrakty roślinne (wyciąg z kaszmiru, aloesu czy z malin), które mają działanie terapeutyczne.

„Od momentu wprowadzenia tej serii na rynek, wczesną wiosną 2005 roku, linia zdobyła serca konsumentów” – mówi Elżbieta Borsuk z firmy Oceanic. Dodaje, że linia jest połączeniem profesjonalnej pielęgnacji ciała dla osób o skórze wrażliwej z dbałością o zmysły (piękne kolory, inspirujące zapachy) i kieszeń klientów (duża pojemność 300 ml w bardzo atrakcyjnej cenie).

Seria zdobyła kilka nagród, m.in. Doskonałość Roku 2005 miesięcznika „Twój Styl” oraz nagrodę Złoty Laur Konsumenta. „W tym roku poszerzyliśmy linię o kilka nowych produktów o bardziej nietypowych składnikach, jak biała herbata, kaszmir, żurawina i papaja. Kosmetyki są tak ogromnym sukcesem, że trudno jednoznacznie wskazać lidera, każdy balsam AA Ciało Wrażliwe sprzedaje się bardzo dobrze” – twierdzi Elżbieta Borsuk. Jej zdaniem, na półce sklepowej powinna znaleźć się cała seria AA Ciało Wrażliwe, ponieważ w jej ofercie znajdują się zarówno balsamy i mleczka do ciała, jak i odpowiadające zapachowo żele pod prysznic. Elżbieta Borsuk zaznacza, że szczególnie po lecie oprócz przedłużania trwałości opalenizny zdobytej na wakacjach, powinniśmy pomóc skórze zregenerować się i wzmocnić.

Firma Barwa z Krakowa oferuje na lato kosmetyki do pielęgnacji ciała o formule kremowej oraz żelowej z linii Talia Fitness oraz Barwy Słońca. Balsam wyszczuplająco-modelujący oraz Masaż wyszczuplająco-modelujący z linii Talia Fitness to preparaty antycellulitowe. „Dzięki wyselekcjonowanym składnikom kosmetyki aktywnie modelują sylwetkę, wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej, cellulitu oraz rozstępów, przywracają ciału jędrność i sprężystość. Regularne stosowanie pozwala zachować smukłą, zgrabną sylwetkę, a także zapewnia doskonałe nawilżenie oraz zdrowy, piękny wygląd skóry” – mówi Sylwia Michno Główny specjalista ds. rozwoju firmy.

Balsam opalizująco-brązujący z linii Barwy Słońca to kosmetyk na wakacyjno-letni sezon, który ma właściwości rozświetlających drobinek, które nadają skórze promienności i blasku, wywołując efekt naturalnego piękna.

„W sezonie wiosna-lato 2006 skupiliśmy nasze działania promocyjne na linii Siarkowa Moc i Talia Fitness. W programie ujęte zostało mocne wsparcie reklamowe i PR zarówno w prasie konsumenckiej jak i w Internecie. Dodatkowo proponujemy bogate pakiety promocyjne z licznymi gratisami w postaci produktów oraz materiałów reklamowych – szczegóły promocji u Dystrybutorów i Przedstawicieli Handlowych naszej firmy” – mówi Sylwia Michno. Jak ocenia, tegoroczny wzrost sprzedaży kosmetyków z linii Talia Fitness oraz Siarkowa Moc świadczy o zwiększeniu znajomości marki oraz dobremu przyjęciu linii przez konsumentów.

Talia Fitness otrzymała tytuł EUROMARKA – Najlepsza Marka Europejska, nagroda została przyznana w Programie Promocji Przedsiębiorczości i Eksportu EUROMARKA.

Po wakacjach niezbędną pielęgnacją jest nawilżanie opalonej i często wysuszonej skóry balsamami nawilżającymi i ujędrniającymi. Z naszej oferty szczególnie polecamy żelowy Masaż wyszczuplająco-modelujący Talia Fitness oraz Mleczko po opalaniu kojąco-chłodzące Barwy Słońca, które dzięki nowatorskiej recepturze nie pozostawia pozornego uczucia chłodu, lecz obniża temperaturę skóry od wewnątrz zapobiegając bolesnemu pieczeniu skóry. Działanie to zapewnia aktywny składnik pochodzenia roślinnego SEPICALM VG, który niwelując uczucie pieczenia i gorąca pozostawia na skórze przyjemne uczucie chłodu i świeżości. Preparaty doskonale nawilżają skórę pozostawiając ją aksamitnie gładką i subtelną w dotyku – dodaje Sylwia Michno.

Szeroką ofertę, na którą warto zwrócić uwagę, proponuje także Dove. W segmencie balsamów do ciała znajdziemy: Nawilżający Balsam do Ciała (Hydro Body Lotion), Odżywcze Mleczko do Ciała (Nutri Body Milk), Jedwabisty Balsam Rozświetlający Skórę (Silkening Body Lotion), Jedwabisty Krem do całego ciała, Ujędrniający Balsam do ciała, Intensywnie Ujędrniający Żel-Krem na biodra, brzuch, pośladki, dwa nowe balsamy Dove Summer Glow delikatnie samoopalające i nawilżające do jasnej i ciemnej karnacji, Regenerujący Balsam do Ciała na Noc oraz uniwersalny Intensywnie Nawilżający Krem Dove. Od sierpnia na rynku polskim na stałe będą też dostępne wybrane balsamy Dove (Nawilżający Balsam Dove do skóry normalnej i Odżywcze Mleczko do Ciała Dove do skóry suchej) w dużych, ekonomicznych opakowaniach 400ml.

Według Anny Kostro-Olechowskiej PR Specialist Dove & Sunsilk Unilever Polska S.A., największą popularnością wśród konsumentów cieszy się Jedwabisty Balsam do Ciała rozświetlający skórę. Kosmetyk jest przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry. Letnimi hitami są też nowe delikatnie samoopalające balsamy Dove Summer Glow do jasnej i ciemnej karnacji. Nawilżają one skórę, a równocześnie nadają jej odcień naturalnej opalenizny, nie zostawiają ciemnych smug. Jak informuje Anna Kostro-Olechowska, bardzo dobrze sprzedaje się także Odżywcze Mleczko do Ciała Dove Nutri Body Milk przeznaczone do skóry suchej. W kategorii pielęgnacji ciała hitem jest Intensywnie Nawilżający Krem Dove przeznaczony do pielęgnacji najbardziej przesuszonych partii skóry: dłoni, stóp, łokci, twarzy.

Zwracając uwagę, że oprócz nawilżania skóra potrzebuje również składników odżywczych. Nawilżajacy Balsam Dove i Odżywcze Mleczko Dove wzbogacone zostały o Nutri-Serum 24h ze składnikami odżywczymi. Zawiera ono m.in. niezbędne skórze witaminy, minerały, i naturalne ekstrakty. Kosmetyki te przez 24 godziny wzmacniają i nawilżają skórę, a dzięki obecności antyoksydantów, chronią jej komórki. Dzięki nim skóra staje się zdrowa, gładka i bardziej witalna.

Dove ma w swojej ofercie także unikalny kosmetyk, którego nie ma konkurencja - Regenerujący Balsam do Ciała na Noc. Podczas snu nasza skóra pracuje. To wtedy zachodzą w niej procesy intensywnej regeneracji. Wspomaga je Regenerujący Balsam do Ciała Dove na Noc, który szybko się wchłania, zawiera kojący miód oraz nawilżające mikrokapsułki. Regularne stosowanie balsamu zapewnia skórze komfort prawidłowego nawilżenia i odżywienia. Skóra staje się wyraźnie gładsza – podkreśla przedstawicielka firmy.

Na półkach sklepowych w związku z prowadzonymi kampaniami powinny się znaleźć: Intensywnie Nawilzajacy Krem Dove i nowe balsamy Dove Summer Glow.

W ofercie firmy Ziaja znajdziemy także wiele balsamów do ciała, które w zależności od serii do jakiej należą maja zróżnicowane działanie. Balsam do ciała z serii Biomie, intensywnie nawilża skórę utrzymując właściwy stopień wilgotności. Odżywia, wygładza i aktywnie regeneruje naskórek. Ujędrnia oraz wyraźnie poprawia elastyczność skóry. Łagodzi podrażnienia i likwiduje uczucie szorstkości. Balsam Do Ciała Nawilżająco-łagodzący Biała Herbata Herbika plant przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry i zapewnia jej odpowiedni poziom nawilżenia. Doskonale wspomaga naturalne funkcje ochronne naskórka. Łagodzi podrażnienia oraz zapobiega ich powstawaniu. Wyraźnie wygładza, uelastycznia i likwiduje uczucie szorstkości – zapewnia Małgorzata Duszczyk z działu PR firmy Ziaja.
W ofercie znajdziemy również Balsam Do Ciała Ujędrnianie Rozświetlanie 100 Procent Pielęgnacji, który ujędrnia, modeluje i poprawia wygląd sylwetki. Składnikami bioaktywnymi zawartymi w kosmetyku są: Enteromorpha compressa, Centella asiatica, witamina E, kompleks multirozświetlający, prowitamina B5 (D-panthenol). Natomiast Balsam do ciała z serii Kozie Mleko dostarcza skórze niezbędnych substancji odżywczych oraz ujędrnia i zapobiega utracie elastyczności. Dzięki kompleksowi składników z koziego mleka, witaminom A i E oraz prowitaminie B5 ( D-panthenol), wygładza skórę i likwiduje uczucie szorstkości oraz regeneruje naskórek i łagodzi podrażnienia.
Balsam brązujący relaksujący Sopot nadaje skórze równomierny odcień opalenizny bez narażania jej na szkodliwe działanie promieni słonecznych. Witamina E i prowitamina B5 intensywnie nawilżają naskórek oraz zwiększają zdolność do zatrzymywania wody. Chronią przed działaniem wolnych rodników odpowiedzialnych za procesy starzenia się skóry. Balsam Sopot łagodzi podrażnienia i likwiduje uczucie szorstkości. Wyraźnie wygładza i uelastycznia skórę. Balsam należy rozprowadzić równomiernie na skórze stosując mniejszą ilość preparatu na łokciach i kolanach. Po każdej aplikacji należy umyć ręce. Opalenizna pojawia się po 3-4 godzinach. Balsam stosować codziennie, do momentu uzyskania optymalnego kolorytu skóry.

tagi: balsamy , kosmetyki ,