W ramach konkursu P&G CEO Challenge, uczestnicy z całego świata w tym również z Polski, będą mieli okazję uczestniczyć w symulacji biznesowej opartej o case study światowej marki Gillette. Czekają na nich 3 etapy zmagań – lokalny, regionalny i globalny, którego zwycięzcy pojadą na prestiżową, międzynarodową konferencję „P&G 2018 Signal” w Cincinnati.
Jesteś studentem lub niedawno zakończyłeś studia i szukasz konkursu biznesowego, w którym wykażesz się zdolnościami w zakresie opracowania strategii i rozwiązywania problemów? Chcesz zmierzyć się z zadaniami i decyzjami biznesowymi przed jakimi staje sam David Taylor, globalny CEO Procter & Gamble? Chcesz zyskać okazję do skonfrontowania swojego kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i umiejętności krytycznego myślenia w rzeczywistej sytuacji biznesowej z rówieśnikami z całego świata? Jeśli tak, zgłoś się do P&G CEO Challenge. Rozpoczęła się właśnie rekrutacja do kolejnej edycji konkursu, dzięki któremu firma przyciąga najbardziej utalentowanych młodych menedżerów.
Jakie wyzwania stoją przed uczestnikami konkursu? Pierwszy krok to sprawdzian umiejętności biznesowych. Zadaniem studentów jest opracowanie kilku scenariuszy opartych o rzeczywiste sytuacje biznesowe oraz zaproponowanie najlepszych rozwiązań.
Studenci chcą dostać szansę wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce - powiedział David Taylor, globalny CEO Procter & Gamble - Konkurs CEO Challenge daje im taką możliwość: mogą nie tylko poznać zadania jakie wykonywaliby pracując dla P&G, ale także wykazać się swoimi umiejętnościami.
Takie podejście doskonale wpisuje się w promowaną przez firmę ideę „DAY 1”, zgodnie z którą, pracownik od pierwszego dnia swojej pracy w firmie mierzy się z ambitnymi zadaniami przekładającymi się na wymierne rezultaty.
Pierwszy konkurs o zasięgu światowym, który odbył się w 2018 r. zakończył się ogromnym sukcesem. Zgłoszenia przesłało ponad 23 000 studentów z 40 krajów. Nagrodę przyznano zespołowi inżynierów z Arabii Saudyjskiej, w skład którego wchodziły wyłącznie kobiety: Linah Hussain, Malak Mously i Rawan Baik.
Jak wziąć udział?
Do 18 listopada 2018 uczestnicy mogą zarejestrować się za pośrednictwem strony internetowej www.pg-ceochallenge.com. W pierwszym etapie będą mieli do rozwiązania testy online. Ci, którzy przejdą je z sukcesem, otrzymają dostęp do studium przypadku, połączonego z zadaniami, które pozwolą zaprezentować kreatywność i biznesowe podejście uczestników. Tym razem zadanie konkursowe skupione będzie wokół marki Gillette i będzie polegało na opracowaniu strategii biznesowej, która uwzględni wszystkie najważniejsze obszary operacyjne firmy. Na najlepszych w lutym 2019 czeka rywalizacja na poziomie centralno-europejskim w Budapeszcie i Warszawie, zaś w kwietniu dwa najlepsze zespoły pojadą na regionalny finał konkursu w Istambule. Zwycięzcy tego etapu będą mogli dołączyć do ścisłego grona finalistów globalnego P&G CEO Challenge, który odbędzie się w maju 2019 w Dubaju.
Nagroda finałowa to tygodniowa przygoda w USA i udział w wyjątkowej, międzynarodowej konferencji P&G Signal w Cincinnati, która daje możliwość poznania najnowszych trendów rynkowych w gronie liderów i managerów ze świata biznesu. To także niezwykła szansa osobistego spotkania z Davidem Taylorem - prezesem i światowym CEO Procter & Gamble.
O Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com